• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-04-18 15:49:10 följande:
    Lemonina: Lite rebound är aldrig fel för att skymda på saknar processen
    Håller helt medSkrattande
  • takida
    FredrikCA skrev 2012-04-18 16:00:09 följande:
    Känns elakt om du inte menar något med det.
    Fast han var ju himla trevlig att skriva med men jag inser ju att vi aldrig kommer att träffas medans han nog byggt om ett drömscenario av något slagObestämd
  • takida
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-18 16:02:24 följande:
    Om du inte vill träffa honom så säg det och sluta mejla sen. Bättre att göra plågan kort!
    FredrikCA skrev 2012-04-18 16:04:44 följande:
    Säg det till honom då och riv ner hans dröm innan den växer och äter upp hans liv. Förstår inte varför det ska vara så svårt att vara tydlig med vad man vill, Man sårar personen oavsett vad man gör om man går mot dennes vilja. Men att göra det på ett rakryggat sätt kan iallafall snabba på återhämtningen.
    Jag tar till mig vad ni skriver och har lytt era råd. Blev ett tack men tack. 
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-18 16:17:57 följande:
    s07: härligt! Kolla på avsnittet med Friends när phoebe ska träffa sin blivande makes föräldrar och så gör du precis tvärt om Nämligen var dig själv

Takida: Hahaha I knew it!!! Du kan ju lika gärna ha lite kul! De flesta killar verkar ju sura för att de inte får några svar så win win liksom
    Ja tänk att du hade rättFlört
  • takida
    FredrikCA skrev 2012-04-18 16:19:08 följande:
    Varför ska man leka med andras känslor? Är det något som du själv skulle vilja bli utsatt för?
    Fast helt ärligt så tror jag nog inte att han känner en massa för mig, vi har ju inte ens träffats. Han vill nog mest skriva av sig, eller nåt..
  • takida

För nåt halvår sen eller så så mailade jag en del med en kille. Verkar rätt söt och trevlig, men han hävdar att han är singel men bor fortfarande tillsammans med frun, de hade bara inte flyttat isär än. Jag la ner för det kändes inte helt rätt. 
    Nu mailade han igen och de bor fortfarande tillsammans.
    Skulle nog tro att det är en kille som vill ha lite på sidan av bara. Nej tack! 

• takida
    Night sky skrev 2012-04-18 16:38:23 följande:
    Av egen erfarenhet vet jag att man inte kan ta nån kontakt på Hp seriöst förrän motsatsen har bevisats!
    Bitter? Ja, lite faktiskt!  
    Bitter eller inte så stämmer det till fullo
  • takida

Hoppsan, han blev visst lite arg när jag frågade om de fortfarande ligger med varandra ( han som bor med sitt ex). Men frågar man inget så får man inget vetaSkrattande

• takida
    FredrikCA skrev 2012-04-18 16:52:39 följande:
    Frågan är ju också om hon är ett "ex" enligt henne.
    Ja precis, han hävdar ju det, men njee jag tror honom inte riktigt. Varför fortsätta bo tillsammans med ett ex i säkert ett år?
    Köper det inte..
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-18 16:54:43 följande:
    Takida: asg vad svarade han?
    vadå, ligger du med ditt ex eller?!  Skrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!