Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Tack för erbjudandet att lyssna. Men nu har jag lugnat ner mig med tänkandet... När min hjärna skenar iväg tänker jag på dig..haha...och det brukar funka bra, så inser jag att jag över-tänker
GÅR det? Jag lever i symbios med min...

men vill gärna ha med mig min tlf, tänk om jag tappar bort mina vänner eller om jag går själv hem då känns det iaf lite säkrare med telefonen i handen. Falsk trygghet måhända men ändå.
Hm, den där killen jag fick numret av och messade. Han svarade ju så vi skriver lite med varandra både på dejtsidan och via sms. Han ser bra ut på bilderna och verkar vara en vettig kille. Nu fick jag ett mess att han kollat på mina bilder igen och att jag är så jäkla het och sexig.
Jag har lite svårt för sånt och definitivt att skriva något liknande tillbaka... Just för att jag vet att jag kanske inte alls tycker att han ser bra ut irl då det är skillnad på kort och verklighet. Detsamma gäller ju för honom då, han kanske inte alls tycker jag är särskilt het om vi ses...
Om vi nu ska träffas så kommer jag ju känna press på mig att vara så jäkla snygg. Nog för att jag ser helt okej ut men vill kunna gå på dejt i slitna jeans och en snygg topp om jag nu är på det humöret...
Vad tycker ni andra om att få/skicka liknande sms och mail??

Inte röka inte röka inte röka inte röka. Nu har jag och J varit rökfria i två dygn