Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Dejting: Se till att det finns möjlighet att åka hem ifall ni inte klickar. Jag dejtade en kille från Helsingfors ett tag. Vi hade en tät mailkontakt innan vi sågs och visst jag blev varm och pirrig innan utan att ha träffat honom och när vi skulle ses (han flög till Stockholm) så var jag görnervös men vi klickade direkt när jag mötte honom på Arlanda:)). Innan hade vi bestämt att kaffe och promenad var på schemat och klickade vi inte så skulle vi säga tack och hej. Nu behövdes inte det men det kan nog vara bra att man gör upp sånt innan och har en plan B
    Lycka till!

• Vanilla ice queen

Dejting: Nä strunta inte i det! Försök bara att ha med att det kan gå åt skogen. Jag personligen tycker att det är kul med lite extreamdating och bangar inte för att sätta mig på ett flygplan för det ändamålet

• Vanilla ice queen

En av mina jobbarkompisar är 32årig 2barnsmamma som har en sambo som är 24år och de har varit sambos i något är nu och det verkar fungera bra vad jag vet

• Vanilla ice queen

Fredrik: jag tror helt ärligt att människor inte är gjorda att leva med en och samma partner hela sitt liv! Jag tror inte på evig kärlek. Så jag tror det är därför det är svårt med relationer.

• Vanilla ice queen
    målar havet blått skrev 2012-04-18 21:15:39 följande:
    Nämen Vanilla? 

Haha nu förstår jag inte?
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    FredrikCA skrev 2012-04-18 21:15:59 följande:
    Självklart kan man det. Frågan är om man vill. Jag förstår faktiskt inte alls dom som är otrogna eller så.

Monogami existerar förövrigt i djurriket så det är inget konstgjort med det- Våra avkommor behöver dessutom uppfostras i ett antal år- Och dom flesta förhållanden nu förtiden verkar vara kortare än ett barns uppväxt.

Däremot så kan det mycket väl vara så att polygami eller dyl är mer naturligt för människan, Men jag vet inte jag skulle personligen ha svårt att kunna älska två (Och kunna dela på en kvinna skulle inte gå alls.) 

Ja det finns djur som lever ihop hela livet och det finns djur som parar sig lämnar honan och drar... Any who så tror jag inte att människor är menade att leva i par hela livet. Tror det är något konstigt religiöst påfund (har noll vetenskapliga belägg för detta). Men vill man så kan man. Att vara otrogen kan drabba den bäste så det finns liksom inga garantier. Det är bara att ha kul så länge det varar
  • Vanilla ice queen
    målar havet blått skrev 2012-04-18 21:23:15 följande:
    Oj kom inte inlägget med? ja mena att du inte tror på eviig kärlek..

Ah haha Nä det gör jag inte
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!