• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-07-16 14:41:11 följande:

Hahaha, måste ju nästan vara samma xD Känns osannolikt med två sundsvallskillar med samma beteende, eller är det någon innegrej där tro? Skrattande

Höll på att fråga vad han hette, men han har ju väldigt många olika nick
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    Anonym (tjoho!) skrev 2012-07-16 15:30:19 följande:
    Jag tycker att det låter lite olustigt med någon som verkligen förföljer dig där på HP.  Jag har blockat några stycken på MP som besökt mig 20 ggr utan att skriva en enda gång, verkar märkligt.

Glada nyheter från mig! Killen messade i morse och allt verkar som vanligt, vi bestämde när vi skulle ses igen(om 2 veckor men det är ju ett större avstånd) så det känns bra.
    Ja, jättekul är det kanske inte.

Men så härligt! Då hoppas vi att det blir lika bra nästa gng  
  • Madida
    Bevabus skrev 2012-07-16 16:21:57 följande:
    Bra Madida, hoppas HP kan hjälpa dig!

Själv har jag pratat med killen idag och föreslagit att träffas någon gång. Han verkar väldigt positiv angående det. Så det känns bra får se när det blir dock...

Nej svaret från HP  var värdelöst. Så där blir det nog ingen hjälp.
  • Madida
    lemonina skrev 2012-07-16 19:09:20 följande:

Vad sa de?
    Ett vanligt standard svar där de skrev att jag skulle anmäla mailen jag fick från honom då det inte är tillåtet att ha flera konton.
    De kan inte ha läst mitt mail öht. 
  • Madida
    Bevabus skrev 2012-07-16 19:44:46 följande:
    Men suck, va professionellt av dem..
    Ungefär min tanke..
    Anonym (tjoho!) skrev 2012-07-16 19:59:21 följande:
    Madida: Kan du inte testa att byta konto själv då? Du kan ju maila dina favoriter från det nya kontot? Trist med ett standardsvar!
    Nej jag känner inte att jag ska byta konto för att han är knasig. Får se om han skapar ett nytt.Och då maila dom direkt innan jag visar honom att jag upptäckt honom igen
  • Madida
    takida skrev 2012-07-16 21:18:07 följande:
    Imorgon ska jag på dejtSkrattande
    Lammkött? Äldre? Lång? Kort? Barn? Inte barn? Skostorlek? Ögonfärg? Jobb? Plugg? Berätta!
  • Madida
    Anonym (tjoho!) skrev 2012-07-16 21:28:14 följande:
    takida: Spännande, lycka till! Var det han som ställde in sist?

Är ni så löjliga som jag att ni loggar in och kollar ibland bara för att se om dejten varit inloggad? Kollat igår och idag, och märker att han knappt är inne... ett gott tecken?!Tungan ute
    Det där är egentligen bara korkat att göra. Tänk om han gör samma sak och ser att du varit inloggad flera gånger och så tjurar han precis som du gör när du ser att han varit inloggad flera gånger. Och så har han bara varit inne för att kolla dig.
    Slöseri med tid och energi. 
  • Madida
    takida skrev 2012-07-16 21:39:31 följande:
    HahaSkrattande
    Jag tycker han är lammkött, han är bara 28 ju. Längd strax under 180 om jag inte minns fel. Han har bruna ögon:) love it! Barn har han ett samma vecka som mig vilket är en fördel. Han jobbar som hantverkare, det gillas d med! Skostorlek har jag inte den blekaste aning om. 
    Är du nöjd där miss eller nåt mer du vill veta?Flört
    Utseendemässigt är han helt i min smak och som det känns är han även det personlighetsmässigt, men det återstår att seGlad

Jag är aldrig nöjd Solig
    Men det får duga sålänge och jag tycker det låter himla bra. Håll oss (mig) uppdaterade!  
  • Madida
    Anonym (tjoho!) skrev 2012-07-16 21:36:29 följande:
    Jo jag håller med. Känns faktiskt löjligt, ska lägga ner det!
    För din egen skull är det nog smart att sluta med det
  • Madida
    takida skrev 2012-07-16 21:46:02 följande:
    Klart att främst du men även de andra får en uppdateringSkrattande
    Och mest troligt så är jag efter imorgon med i matchen igen så att sägaTungan uteFlört

Duktig flicka! Hjärta Cool
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!