Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-05-20 17:19:54 följande:

Alltså näe jag är mest blå av blåmärken. Jag fattar inte men jag verkar slå mig hur mycket som helst, har en bula i pannan, knäet är helt blått, blå på armarna, ryggen. Vad gör jag egentligen? Och kan man sola bort det tro

Känner igen det där, jag är precis likadan. Ganska klumpig av mig springer in i saker och slår i mina lemmar här och var. Får också jätte lätt blåmärken. Rynkar på näsan 
  • lemonina
    Suppressed skrev 2012-05-20 17:04:06 följande:

Ja det frågar sig en vän av ordning. Du verkar vara lite för smart för den grupp av män du tydligen raggar på.
    Puh!! Nu har jag avvecklat den konversationen och han skickade även en bild på sin mage innan dess. Hans x bodde även kvar hemma hos honomFörvånad Ja jag är alldeles för smart för att skicka bilder på mig själv vare sig det är naken eller med kläder.
  • lemonina
    Suppressed skrev 2012-05-20 18:15:54 följande:

Jag tycker iofs inte det är något fel med att utbyta bilder om man känner för det, Men innan man känner personen en aning känns det galet.

Nej men det tycker inte jag heller. Men jag fick inte så bra vibbar från våran konversation. Som typ bestod av frågor som "vad tänder du på?" "kan du inte komma hit och kidnappa mig?" Eh! ja med mera.
  • lemonina
    Glädje58 skrev 2012-05-20 19:06:28 följande:
    Hej allihopa Glad

Jag har haft en trevlig helg med min vän. I lördags var vi på restaurang Mañana och åt tappas eller vad det nu heter. Gott som tusan, så där borde vi träffas någon gång och äta tillsammans. Vi pratade bland annat om att gå upp i vikt. Vi kom fram till att det borde heta att man går ut i vikt för när man ser en överviktig så går det ju faktiskt mer utåt än uppåt. 

Vi kan prata rätt så högt ibland så tyvärr fick halva restaurangens gäster reda på att jag inte har haft sex på över tre år. Lite pinsamt men det var bara att ta tag i ett kycklingspett och börja knapra, låtsas som ingenting. 

I dag hände något konstigt/lustigt/rolig. Jag och vännen gick i trapphuset och var på väg in i hennes lägenhet när grannen ovanför var på väg ner med lite kartonger. Jag hade redan träffat på honom tidigare när jag var och köpte lite frukost. Det visade sig att de skulle flytta om en vecka. Så jag kommer ringa värden i morgon och höra om jag kan få den. Parkering fanns det också utanför.

Skulle vara helt grym om jag fick den. Det blir gångavstånd till skolan, gymmet och annat man behöver. Jag kommer även att ha nära till elevbehandlingar på skolan så äntligen kan jag få lite skön massage. Det blir även nära till jobbet. Hoppas hoppas... 
    HAHA roligt!Skrattande Ja kanske inte att du inte haft sex på tre år men att ni pratade så högt i restaurangen!
    Lycka till angående lägenheten, hoppas du får den.  
  • lemonina
    nu123 skrev 2012-05-20 19:34:06 följande:
    Tjaa... vilken skulle det vá då och varför duger in den vi är på? ;)

Ja men det här är ingen datingsida, mer en fristad för att prata av sig och få råd och tips och stöttningar, samt snacka annat skit med.Glad Gå med i HP den är gratis och helt ok.
  • lemonina
    nu123 skrev 2012-05-20 19:41:58 följande:
    Att använda annan handle än här är en bra strategi kanske (tycker det är ganska lagom här...)? Tungan ute
    Ok haha så du ska försöka ragga upp någon här menar du?
  • lemonina
    takida skrev 2012-05-20 19:46:14 följande:
    Japp, och nu börjar jag få så satans ont i hela benen, kommer bli tufft att ta sig ur sängen imorgon. Hur tänkte jag när jag sa ja till att jobba ett 12 timmars pass imorgon?

Är inte avundsjuk. Hoppas det blir en lugn dag
  • lemonina
    takida skrev 2012-05-20 19:47:42 följande:
    Vore väl inte den första isåfallFlört

Nej det var i och för sig en som gjorde ett försök för några veckor sedan på mig hihi.
  • lemonina
    Glädje58 skrev 2012-05-20 19:53:08 följande:
    Vi kom överrens om att det skulle stanna mellan oss lemonina Skrattande
    Haha ja jag ska hålla tyst!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!