Legacy skrev 2012-05-21 09:09:26 följande:
Någon som orkar lyssna sista svängen med J....
för detta är sista. I helgen bad jag att han kunde åka hem så jag fick vara själv med min sorg en natt. Han flippade ur och tyckte att jag körde iväg honom, att han tydligen inte dög som stöd osv. Allt har vart jättebra fram tills nu och mitt uppe i sorgen med mormor så börjar han bråka. Han vet inte om han vill fortsätta då plötsligt. Bra för mig som uppenbarligen inte orkar ta beslutet.
Men gjorde jag fel?
Vi hade planerat en kväll hemma bara men han hade sina spelprylar kvar hos en kompis så jag sa att han kan ju åka och spela. Om det var okej. Ochj han sa "visst om du vill det så"
sen tycker han att ag varit avvisande mot honom till och från senaste dagarna, jamen vadfan min mormor har dött jag agerar inte helt rationellt. Han hade köpt lite fikabröd och så och jag orkade iaf laga middag åt oss men jag orkade inte mer. Var jag så hemsk?
Jag tror du redan vet svaret på din fråga. Nej du är inte hemsk! Känner nästan att jag har svårt att behärska mig här på andra sidan datorn. Du skriver "allt har varit jätte bra fram till nu". När var det jätte bra? Förra veckan när han sa att du hade en slapp xxx? eller veckan innan när han sa att du är dålig på att sminka dig och att du ser trött och sleten ut? eller veckan innan dess när han förbjöd dig att träffa kompisar av det manliga könet själv?
Nej Legacy jag tycker du har behövt ta mer skit de senaste veckorna än vad någon ska behöva står ut med under en hel livstid. Förstår att du mår jätte dåligt nu när din mormor gått bort och önskar verkligen att du kunde hitta stöd i någon annan än J. Du ska inte behöva bearbeta det ensam och samtidigt ha en pojkvän som får dig att må ruttet för andra saker under tiden.