Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-05-20 20:53:13 följande:
    Lemonina: Well, var inne en snabbis idag men inte mkt mer. Allt är bra här Själv då?
    Bra! Bara lite trött och sliten efter två kvällar uteGlad
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-05-20 21:09:38 följande:
    Lemonina - du verkar hitta öh... ja, intressanta snubbar  

Ja eller hur?! Flört
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-05-20 21:17:37 följande:
    Mår urk, vill bli ompysslad...

Vad är det som är fel?Rynkar på näsan
  • lemonina

mbh fina bilder.Glad Skulle komentera tidigare men förvann i bruset. Skulle själv nog inte våga :S

• lemonina
    Cocacola skrev 2012-05-20 21:24:12 följande:

Ingenting hoppas jag, annat än att jag inte mår nå vidare just nu. Gillar dock inte riktigt kombinationen trött, lätt illamående och ömma bröst. I vilket fall mår jag sådär, borde kanske lägga mig i soffan och kika på film? Men orkar inte... :P

Gravid??? Låter inget vidare iallafall.
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-05-20 21:30:35 följande:
    Jag vågade inte heller,det var därför jag gjorde det..Flört
    Du är modig duGlad
  • lemonina
    Legacy skrev 2012-05-21 09:09:26 följande:
    Någon som orkar lyssna sista svängen med J....
     för detta är sista. I helgen bad jag att han kunde åka hem så jag fick vara själv med min sorg en natt. Han flippade ur och tyckte att jag körde iväg honom, att han tydligen inte dög som stöd osv. Allt har vart jättebra fram tills nu och mitt uppe i sorgen med mormor så börjar han bråka. Han vet inte om han vill fortsätta då plötsligt. Bra för mig som uppenbarligen inte orkar ta beslutet.

Men gjorde jag fel?

Vi hade planerat en kväll hemma bara men han hade sina spelprylar kvar hos en kompis så jag sa att han kan ju åka och spela. Om det var okej. Ochj han sa "visst om du vill det så"

sen tycker han att ag varit avvisande mot honom till och från senaste dagarna, jamen vadfan min mormor har dött jag agerar inte helt rationellt. Han hade köpt lite fikabröd och så och jag orkade iaf laga middag åt oss men jag orkade inte mer. Var jag så hemsk?        
    Jag tror du redan vet svaret på din fråga. Nej du är inte hemsk! Känner nästan att jag har svårt att behärska mig här på andra sidan datorn. Du skriver "allt har varit jätte bra fram till nu". När var det jätte bra? Förra veckan när han sa att du hade en slapp xxx? eller veckan innan när han sa att du är dålig på att sminka dig och att du ser trött och sleten ut? eller veckan innan dess när han förbjöd dig att träffa kompisar av det manliga könet själv?

Nej Legacy jag tycker du har behövt ta mer skit de senaste veckorna än vad någon ska behöva står ut med under en hel livstid. Förstår att du mår jätte dåligt nu när din mormor gått bort och önskar verkligen att du kunde hitta stöd i någon annan än J. Du ska inte behöva bearbeta det ensam och samtidigt ha en pojkvän som får dig att må ruttet för andra saker under tiden.

• lemonina
    Suppressed skrev 2012-05-21 17:30:34 följande:
    Mellan-Sverige, Här har det varit runt 23 grader och gassande sol iprincip hela dagen. Det känns riktigt skönt att man har AC på jobbet.

Här medGlad dock har jag ingen AC här hemma. Sommaren är äntligen här!
  • lemonina
    Suppressed skrev 2012-05-21 18:02:08 följande:
    Det finns ju att köpa om man vill ha det. Fast portabla ACs låter mer än dom kyler Tomte

Ja jag vill inte ha en massa oljud nör jag sover. Så det får räcka med fönster och fläktGlad
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-22 08:37:49 följande:
    Vi ska nog pratas vid... snart... Iaf innan vi träffas, om det nu går så långt. Men han verkar trevlig på mejlen iaf, så det verkar ju lovande.

Låter bra. Hoppas han är något att hänga i julgranen:)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!