Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Glädje58: Härligt att höra!!!
Glädje58: Härligt att höra!!!
... Och självklart välkomen benisenubbsan
Tar mig friheten att välkomna folk i tråden trots att jag är ny här Hahaha. Mycket hemtrevlig tråd det här
Anonym(hjälp): Välkommen till vår gemytliga tråd!!! Här är en till nyseparerad. Klart du vågar kasta dig ut!!! Det är galet, läskigt, sjukt och alldeles underbart:))
Jag anser också att nätdating är det ultimata sättet att hitta det man söker. Jag älskar finlandssvenska och då kan man ju bara söka på Finland och TADA !!!
BooYah: haha nu låter du som mina vänner. Men ja, om Mark Levengood var hetro så! Mumintrollet?! Är inte det tidelag? Hmm måste googla
Anonym(hopplös): men gud vad tråkigt
Här är en till som gillar uppdateringar
Åh vad härligt att bli kär!!!
Never mind: OMG vissa kan ju inte ha alla bollar hemma
Jag var med på E-kontakt förut endast för att leta efter en danspartner och fick ett mail om att jag var en J..la bimbo som bara var ute efter sex. Helt oprovocerat. Jisses!
Åh jag vill vara kär och lyssna på töntiga balader och hångla!!! Hahaha ja jag låter som 14år men WTF. Sitter med spänning och väntar på info från min syster om hur det gått på hennes wordfeud date. Hon förlorade och måste bjuda på öl och massage;)) Hihihi spännande
Anonym(min tur snart): Neeeej! Varför skulle någon ta illa upp?