Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Alltså jag och min date diskuterade detta med att dra ner på mailandet osv. Men det gick inte så bra det blev ändå massor med mail till varandra vilket givetvis är kul. Jag skrev senast att jag tyckte att vi var väldigt dåliga på att dra ner på mailandet och efter det har det varit väldigt tyst i två dygn!!! Trodde aldrig att jag skulle behöva känna mig osäker pga sånt tjafs men nu WTF, har han gått och dött eller?! Iriterande som F...

• Vanilla ice queen
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-12-18 11:51:34 följande:
    tänk att aldrig e man nöjd, antingen e det för mycke eller så e det för lite, sicket dilemma...
    Ja det är sant
  • Vanilla ice queen

Ok, jag behöver hjälp från er! Är detta needy? Jag mailade min date i onsdags och sa att vi var dåliga på att dra ner på mailandet jag skrev även lite annat men inga frågor till honom. Har inte hört av honom sen dess. Jag har även sagt till honom att han inte behöver känna att han behöver höra av sig till mig hela tiden. I lördags skickade jag ett mms på min julgran ( hahaha han brukar skicka på sina bakverk så inget konstigt). Men nu undrar jag fan om han gått och dött!

Är det needy att maila honom nu? Ett almänt mail där jag skriver att jag saknar att läsa mail från honom, frågar hur helgen varit och lite sånnt?

Blir galen, bestämde att jag inte skulle data andra eftersom vi hade sex och ska ha en date nr 2 och därav känndes det som att sexet blev avgörande för min dateetikett hurvida jag träffar andra under tiden!

Fy vad jag har öppnat mig nu!
    // Förvirrad Vanilla

• Vanilla ice queen

Min syster ringde nyss och jag passade på att fråga henne också. Hon medelade hur jäkla okänslig jag kan vara och att han säkert uppfattat det som att jag tycker att han är needy vilket är så fel!!! Well bäst att maila och reparera detta snabbt. Jag gillar honom verkligen så om jag är needy får jag väll vara det då! Det bjuder jag på...

• Vanilla ice queen

hahaha denna låt skulle kunna handla om mig känns det som
    ">

Gud vad bra det är att den här tråden finns! vad skulle en förvirrad rookeydateare dom Vanilla göra annars (förutom att prata om sig själv i tredje person )...Kyss

• Vanilla ice queen
    bellis79 skrev 2011-12-19 09:42:42 följande:
    Haft en mysig helg med han jag träffar och vi har bara softat och kollat film o ätit mat och sovit och myst, precis vad båda har behövt. Vi har diskuterat allt möjligt och han är sån som skämta mycket, ibland är det sjukt svårt o veta vad som är seriöst och inte och svarar jag då på något han skämtar om , är det jag som känner mig dum.
    Sa att han får tänka på det, ändå blir jag rädd, är ju en del av honom hur han är, vill ej att han ska tycka jag är en tråktjej men har mer och göra att det där när det blir too much. 
    Han tycker jag är en undanglidare som gärna ej pratar så djupt om jobbiga saker men det är så jag skyddar mig lite.. Känns aldrig som vi pratar så mycket djupt ändå, har bara sett honom 3 månader o han gillar ej o prata om sig själv har jag märkt..

Trodde jag skulle få se honom något på jul men han har redan planer, så får bita ihop, men varför är jag så himla rädd hela tiden att han ska säga tack o hej, när jag inte har något konkret , är nog för han har så mycket om och kring sig privat o jobbmässigt men jag blir sån klängapa då , hatar det..

Vet ej men är nog jag som är knäpp för jag tror hela tiden det värsta om allt..
    Ville bara få ut detta ur huvudet på mig:)
    Åh fy, sånt där är ju så svårt! Antagligen är det bäst att lägga fram precis som man känner och se vilken reaktion man får. man vad vet jag! jag vågar ju knappt maila min date...
  • Vanilla ice queen
    ulfsas skrev 2011-12-19 09:51:20 följande:
    Första tecknet på komplett galenskap  när man talar om sig själv så...Skrattande
    Hmm jag kanske inte är personal på psyk trots allt utan kanske patient. Jag kanske är en sån där galning som går runt på avd och tror att jag jobbar hahahaha
  • Vanilla ice queen
    ulfsas skrev 2011-12-19 09:56:42 följande:
    Meja och SMSa på bara. Gör det du vill och det som känns naturligt för dig. OM han inte gillar det så är det hans val och hans problem.
    Träffade själv en tjej för ett tag sedan där det ibland kändes som om hon försvann och att jag var den ende som ville ha kontakt men så rätt vad det var så kom även ett SMS från henne. Då blev jag glad. Tyvärr föll det på vissa saker som jag inte gillade så jag bröt. Så kan det gå. Tillbaka på ruta 1.....surt.
    Hmm han brukar iof svara så jag är rädd att han missuppfattat mitt sätt att lägga fram saker på. Well, jag skev ett långt mail med frågor till honom så att det inte kan undgå honom att jag vill ha mail tillbaka Fy vad är fel på en. Man blir ju dum i huvudet av sånt här! Dessutom känner jag att han blev sjukt mycket mer atraktiv när han inte är lika lättilgänglig. Ja jag är nog störd kort och gott.
    Jag brukar vara så som du beskriver tjejen  du dateade. Men denna man gör mig till en needy kvinna *suck*.
  • Vanilla ice queen

Cosan: Vad händer om du skiter i att svara då? Fy vad jag hatar den här katt och råtta leken...

s07: Hahaha så jag är inte ensam om att gilla svårfångat. Fast fy vad frustrerande det är att vara i underläge!!!

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!