Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
BooYah: Hahaha
BooYah: Hahaha
Alltså jag och min date diskuterade detta med att dra ner på mailandet osv. Men det gick inte så bra det blev ändå massor med mail till varandra vilket givetvis är kul. Jag skrev senast att jag tyckte att vi var väldigt dåliga på att dra ner på mailandet och efter det har det varit väldigt tyst i två dygn!!! Trodde aldrig att jag skulle behöva känna mig osäker pga sånt tjafs men nu WTF, har han gått och dött eller?! Iriterande som F...
Ok, jag behöver hjälp från er! Är detta needy? Jag mailade min date i onsdags och sa att vi var dåliga på att dra ner på mailandet jag skrev även lite annat men inga frågor till honom. Har inte hört av honom sen dess. Jag har även sagt till honom att han inte behöver känna att han behöver höra av sig till mig hela tiden. I lördags skickade jag ett mms på min julgran ( hahaha han brukar skicka på sina bakverk så inget konstigt). Men nu undrar jag fan om han gått och dött!
Är det needy att maila honom nu? Ett almänt mail där jag skriver att jag saknar att läsa mail från honom, frågar hur helgen varit och lite sånnt?
Blir galen, bestämde att jag inte skulle data andra eftersom vi hade sex och ska ha en date nr 2 och därav känndes det som att sexet blev avgörande för min dateetikett hurvida jag träffar andra under tiden!
Fy vad jag har öppnat mig nu!
// Förvirrad Vanilla
Min syster ringde nyss och jag passade på att fråga henne också. Hon medelade hur jäkla okänslig jag kan vara och att han säkert uppfattat det som att jag tycker att han är needy vilket är så fel!!! Well bäst att maila och reparera detta snabbt. Jag gillar honom verkligen så om jag är needy får jag väll vara det då! Det bjuder jag på...
hahaha denna låt skulle kunna handla om mig känns det som
">
Gud vad bra det är att den här tråden finns! vad skulle en förvirrad rookeydateare dom Vanilla göra annars (förutom att prata om sig själv i tredje person
)...

Cosan: Vad händer om du skiter i att svara då? Fy vad jag hatar den här katt och råtta leken...
s07: Hahaha så jag är inte ensam om att gilla svårfångat. Fast fy vad frustrerande det är att vara i underläge!!!