Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Passar på att säga välkommen till carlf!

Sen har jag faktiskt tänkt gå och lägga mig... Trött och frusen. Orkar knappt tänka, det är säkert välbehövligt efter de senaste månaderna... 

Sköt er ikväll nu, jag kollar er imorgon bitti om jag inte blivit smittad av ungarna och fått feber eller något...

God natt!     

• Cocacola

God morgon!

Mhb: Har vaknat med ett ryck flera ggr i natt, första gången men nån panikkänsla över minstingen som sov så lugt och bra så, andra gången när jag drömde nån dröm som helt plötsligt förvandlades till en mardröm. Tänker inte åka varken buss eller lastbil på ett tag tror jag. 3:e gången minns jag dock inte varför :P Låter som du hade en läskig dröm med så tora spindlar, huu!

• Cocacola
    Niklas2k skrev 2012-06-13 09:22:52 följande:
    Jag läste bombplantering. Det verkar spännande.
    Haha! Låter mest otäckt... Död
  • Cocacola

Sedär ja, fick inlägg 38000 förut och nu 39000. Jag övar på fint! (Gissar att smecker norpar 40000 ändå men måste ju göra det lite svårare iaf)

• Cocacola
    magus skrev 2012-06-13 09:34:20 följande:
    Colan :Grattis  :)

Undrar samtidigt lite vem som fick inlägg nr 12345?

Haha... Tack! Jag är sååå lycklig! Flört

Du får backa och kolla? Om du känner för att lägga ner tid på det och inte har något vettigare för dig. Typ som att göra massa inlägg istället för att ta itu med allt vettigt! Som jag... Fast jag har hunnit en del vettigt också - som tur är.  
  • Cocacola
    Niklas2k skrev 2012-06-13 10:50:40 följande:
    Lol. Vem bryr sig vilket nummer inläggen får?
    Kyss Du är bara avis! Flört
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-06-13 10:20:35 följande:
    Idag blir det att hanka sig till gymet en sväng sedan kanske parken.  Ja om graderna stiger såklart, nu var det visst bara 16 grader. Sedan i kväll blir det after work, det är ju lill-lördag för sjutton och jag är singel! Börjar faktiskt tycka det är ganska skönt. Har konstaterat att jag kanske bara varit singel  1 år sedan jag var 22 och då har jag haft två seriösa förhållanden och ett mindre seriöst. 

Parkerade även mitt HP konto för en vecka sedan då jag tillät mig själv att gå in där lite för ofta samt att det började bli lite jobbigt med en massa ansiktslösa typer som bara ville träffas.

Gymmet låter nice! Längtar dit! Skrattande Men inser att jag väl lär passa på att säga upp mitt medlemsskap i samma veva Gråter Är två månaders uppsägning och det är ju ungefär så länge jag är kvar här så... Men får försöka hinna dit en massa innan dess. Klurar på hur de har med barnpassningen över sommaren dock? Obestämd Ungarna vill också dit haha

Klokt tror jag. För min del försöker jag att inte vara så feg och istället göra tvärtom. Borde passa på att dejta lite denna sommar. Dels för att jag är singel för första gången sen jag var 15 och dels för att det väl lär vara jäkligt knepigt att få till från och med mitten av Augusti medan det nu går att komma iväg barnfri relativt enkelt ändå.   
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!