lemonina skrev 2012-06-13 10:20:35 följande:
Idag blir det att hanka sig till gymet en sväng sedan kanske parken. Ja om graderna stiger såklart, nu var det visst bara 16 grader. Sedan i kväll blir det after work, det är ju lill-lördag för sjutton och jag är singel! Börjar faktiskt tycka det är ganska skönt. Har konstaterat att jag kanske bara varit singel 1 år sedan jag var 22 och då har jag haft två seriösa förhållanden och ett mindre seriöst.
Parkerade även mitt HP konto för en vecka sedan då jag tillät mig själv att gå in där lite för ofta samt att det började bli lite jobbigt med en massa ansiktslösa typer som bara ville träffas.
Gymmet låter nice! Längtar dit!

Men inser att jag väl lär passa på att säga upp mitt medlemsskap i samma veva

Är två månaders uppsägning och det är ju ungefär så länge jag är kvar här så... Men får försöka hinna dit en massa innan dess.

Klurar på hur de har med barnpassningen över sommaren dock?

Ungarna vill också dit haha
Klokt tror jag. För min del försöker jag att inte vara så feg och istället göra tvärtom. Borde passa på att dejta lite denna sommar. Dels för att jag är singel för första gången sen jag var 15 och dels för att det väl lär vara jäkligt knepigt att få till från och med mitten av Augusti medan det nu går att komma iväg barnfri relativt enkelt ändå.