Inlägg från: JessiWill |Visa alla inlägg
  • JessiWill

Bugaboo Donkey

En liten fråga. Om man beställer en Donkey från USA, då är det de amerikanska klädslarna va?
    Men visst har Engelska och Svenska samma mått?

Tack på förhand :)

• JessiWill
    spigg skrev 2011-11-04 16:03:21 följande:
    Hur menar du med amerikanska klädslar? Jag har inte högt något annat än att Donkeyn är likadan oavsett var man köper den från. Gäller alla länder, och därmed och alltid samma mått. Såklart.
    Det finns andra mått på klädslarna med.
    Min kompis hade en klädsel från USA, det fattas då 2 hål för spännena på sidan. Så hon fick ha sidoknäppningen utanför klädseln, och inte igenom som det är på den svenska.

Visar med en bild, har ringat in där jag menar sidospännen :P
    Haha jag suger på att förklara ngt
  • JessiWill
    spigg skrev 2011-11-04 17:19:48 följande:
    Det där är ju inte en Donkey. Donkeyn finns bara i ett utförande än så länge, min är från England men de jag sett från USA och Holland har sett precis likadana ut.
    Haha jag vet att det inte är en donkey ;) Det är både min unge och min cam. Ville bara visa vart jag menade med sidan av vagnen.

Ja jag får kolla i buggatråden, segt om man beställer en USA vagn och är tvungen att förska få tag i AM klädslar hela tiden =)
  • JessiWill
    spigg skrev 2011-11-04 21:44:49 följande:
    Fast jag är 99,999999% säker på att alla Donkeys ser likadana ut, oavsett varifrån du beställer den. Nä för sjutton. Jag är 100% säker och blir väldigt förvånad om någon annan säger annorlunda.
    Ah okej, tänkte bara iom att andra bugaboo´s kunde skilja ville jag få svar på mina undringar
  • JessiWill
    spigg skrev 2011-11-04 21:52:35 följande:
    Jag förstår, Donkeyn har dock funnits så himla kort tid så den har bara hunnit komma ut i en version, det kan ju bli annorlunda i framtiden! Cam har ju funnits väldigt mycket längre.
    Jo fast jag tror inte de gjorde om camen efter hand, låter konstigt iaf =P Utan att den gjordes olika i olika länder.. iofs låter det märkligt med!

Jag har ingen aning, men kul att spekulera ^^
  • JessiWill
    Lillla My skrev 2011-11-05 00:15:47 följande:
    Camen gjordes i olika utföranden. Selen sitter fast i sittdelen på US-Cam men i ramen på EU-Cam. 
    Donkeyn och Bee/Bee+ är lika överallt, de kanske kom på att det var opraktiskt med olika utföranden.  
    Bra tack, då vet jag :)
  • JessiWill
    CherryD skrev 2011-11-07 09:52:03 följande:
    Jag är också nästan 100% säker på att den ser likadan ut i USA som i Europa! Den är ju dessutom utvecklad i Nederländerna så det är nog inte så troligt att de skulle göra en vagn bara för den amerikanska marknaden...
    Rosesarered skrev 2011-11-07 07:52:09 följande:
    Hur fungerar denna vagnen på grusvägar och i skogen?
    Helt fantastiskt bra! Ska bli väldigt spännande när snön kommer och se hur den klarar det :)
    Sen kan man låsa framhjulen om det är väldigt ojämn väg, då går det betydligt lättare att köra! 
    Redan klargjort att donkeyn endast är gjord i en "utgåva" än så länge.. till skillnad från camen osv.  =)
  • JessiWill

Hejsan, har en liten fråga :)

Har helt snöat in på donkeyn tills igår då vi provade den.
    Har en liten son på 15 månader (10,5 kg) och inte alls tjock eller stor på någotvis. Men han passade nästan perfekt i sitsen på donkeyn.. känns ju sådär Obestämd
    Tanken är en 2 åring + bebis men han kommer ju vara för stor för den då.

Hur sitter era barn i vagnen? och ålder på de?

• JessiWill

Åh va bra att de sitter bra :)
    Men längden här är en bra bit kvar, det är just bredden som oroar mig, han är som jag skrev väldigt liten men tyckte ändå den kändes trång :S

Svar på tråden Bugaboo Donkey