Bugaboo Donkey
Jag vill inte lägga våra barn i en vagn med flamskydd efter att ha läst om det- då föll England bort!
Dessutom var Holland billigare än England och baby plus var billigast av de holländska företagen!
Så blev en självklarhet då ;)
Jag vill inte lägga våra barn i en vagn med flamskydd efter att ha läst om det- då föll England bort!
Dessutom var Holland billigare än England och baby plus var billigast av de holländska företagen!
Så blev en självklarhet då ;)
Det priset var inklusive allt :) redan betalt och färdigt nu!
Japp man mailar dem :)
Fick även med 2 sittdynor, 2 stycken till priset av 1 :)
Nej! Så passa på nu
Alla butiker skickar ut vecka 39, pga det nya chassit! Så om ca 6 veckor
Iom att jag mailat med de mest kända företagen utomlands att beställa av kan jag skriva ner deras priser inkl frakt till Sverige.
Detta gäller donkey DUO:
Pramworld: 10649 kr
Baby plus: 9849 kr
MM: 11008 kr
Hos MM får man just nu en åkpåse värt 109 euro på köpet eller tillbehör för denna summan. (handlar man för mindre än denna summan så får man inte nedsatt pris på donkeyn i sig, lite tråkigt då jag inte ville ha tillbehör för 109 euro.
Hos BP får man mer rabatt ju mer man handlar, så BP blev billigare i slutändan.
Totalt med mina tillbehör gick det på 10700 kr enligt valutan igår :)
Ja, det är leveransstopp från bugaboos sida till leverantörerna pga att de gamla skall säljas ut.
Leverantörerna får in nya chassin mellan vecka 36-38, efter detta börjar de skicka ut chassin till sina kunder under vecka 39 eller såfort de kan.
Sockerbullen: haha vi hade samma problem, kunde inte välja och kunde inte enas mellan royal blue, red och off white ;)
Men tillslut blev det blå- vi tänkte att vi alltid kan köpa de andra 2 sedan
Hade röd till camen och white är så opraktisk speciellt om man bara har 1 topset.
Så vi köper de allt efter som :)
Härligt att du valt
vi beställde förra veckan, seg väntan!
Vart beställde du ifrån och vad betalade du?
Lätt baby plus i Holland :)
Har en blivande 2 åring vi med och lillebror väntas i sep :)
Betalade 9800 inklusive frakt för vår :)
Ja allt ingår som ingår till donkeyn :) samt att det är en vagn utan flamskydd (flamskyddsbesprutade är vagnarna från England)
Men babyplus var billigast när jag mailade alla
Oj 9300 var riktigt bra pris!