Inlägg från: JessiWill |Visa alla inlägg
  • JessiWill

Bugaboo Donkey

Nu fick jag svar, 60 pund så totalt ca 11500 kr

William 23/9-2o1o ♥ Lillebror BF 23/9-2o12 ♥
  • JessiWill
    bily skrev 2012-08-10 14:15:21 följande:
    Nu har min älskade åsna lämnat Holland för att förgylla mitt liv! Räknar med att ha den senast onsdag nästa vecka! Kära Gud, låt det bli onsdag fort! :)
    Spännande
    Vad betalade du totalt för din?
  • JessiWill

Fått svar nu, och blir totalt 10600 inkl frakt, dock skickas den inte förens i mitten/slutet av september men kan vara en fördel med för det är antagligen pga det nya chassit som släpps då.

Ursäkta spam på sidan

• JessiWill

Grymt. vi komme lägga 10600 för vår åsna, inte bestämt om vi skall ta några tillbehör till, möjligtvis brickan :)

• JessiWill

Nu har vi nog bestämt oss, det blir en blå :)
    Dock får vi inte hem den från PW förens i oktober.. Men IOM det bra pris vi fick så betalar vi nu iaf och väntar!

Hur går det till nu efter att vi skickat in ordern?
    De ringer upp oss och förklarar betalningen? Får man deras konto nr då och för över pengarna till dem?

Hade vart tacksam för snabbt svar :)

• JessiWill

Jo fast de kan ju inte gå in på min bank och dra pengar endast genom kontonr? Tycker det låter konstigt, är ju jag som måste föra över pengar eller?

Ang att det är fördröjd leverans till okt är pga det nya chassit, så det känns okej ändå

• JessiWill

Eller det kanske är företag som kan dra det?
    Jag menar skriver jag mitt konto nr till köpare på ex tradera kan de ju inte dra några pengar

• JessiWill

Fast kanske det är kortnummer de vill ha?

• JessiWill

Ja okej

Men vi beställer antagligen från baby plus eller  Moeders Mooiste (deras erbjudande nu är super)
    Slippa detta flamskyddsmedel med.

• JessiWill

LL2011: hos mm får du ju tillbehör gratis till värdet av en åkpåse (eller ja, antingen en åkpåse eller prylar till värde av en)
    Vi beställer antagligen från dem idag, väntar på mail först dock!

Svar på tråden Bugaboo Donkey