Inlägg från: JessiWill |Visa alla inlägg
  • JessiWill

Bugaboo Donkey

Jag köpte min duo för 9800, så nej det skiljer sig inte endast 1000 kr

• JessiWill
    Wielkip skrev 2012-11-01 10:24:32 följande:
    Eller jaha, duo! En sån behöver vi ju inte så det gör mig inget :p
    Jag syftade då mer på att du skrev att man endast sparade 1000 kr om man beställer utomlands. Stämmer ju inte när jag betalade mindre för min duo än va du betalade för din mono
    William 23/9-2o1o ♥ Leon14/9-2o12 ♥
  • JessiWill

Dessutom betalade min kompis 7-8000 för sin mono samtidigt som jag beställde min.

• JessiWill

Wielkip: fick hem min vagn nu i september, betalade i slutet av aug man får ju passa på när euron går ner

• JessiWill

Nu är det nya chassit påväg hem.. Dock påstår BP att jag skall bära det gamla chassit och posta det, betala frakt i förskott för att sedan få in den summan på mitt konto.. Kan de ju fetglömma!
    Vändande transport är det minsta de kan göra..

• JessiWill

Sockerbullen: ja verkligen kasst! Jag mailade dem och de var trevliga, de skull kontakta bugaboo för vändande transport! :) annars kan de ju glömma sitt chassi haha!

• JessiWill
    Sockerbullen skrev 2012-11-05 13:09:02 följande:
    Jessiwill: ok, vad bra, då är vi bereda på att begära det, vad innebär med vändande transport, packar vi gamla i samma kartong som vi får nya i och sen bara lämnar in på nåt postställe, eller hur gör man då?
    Vändande är att de som lämnar mitt nya även tar med sig det gamla, det är ju just de att släpa med det gamla till posten och lägga ut för frakt som jag tänker vägra :)
  • JessiWill
    HollyGolightly skrev 2012-11-05 13:15:32 följande:
    Vi har ännu inte märkt något fel på vår Donkey men å andra sidan har vi inte fått barn än så den har ju inte testats ordentligt. Men jag undrar samma som Sockerbullen, returnerar man i det nya chassits kartonger i så fall eller måste jag spara originalkartongerna i fall något händer? De är så stooora...
    Man packar ned det i den nya kartongen :)
  • JessiWill

Har tullsas, den vanliga med dragkedjorna på sidan. Funkar bra till både sitt och liggdelen

Svar på tråden Bugaboo Donkey