• Plly

Bugaboo Donkey

Sarahkka skrev 2012-02-04 13:02:01 följande:
    Inte så mkt billigare egentligen, 3 tusen. Men man lär spara på allt man kan.
    3000 kronors skillnad är mycket pengar som man kan köpa eller göra något annat roligt för...
  • Plly

Jag hade definitivt köpt vagnen i USA, min man reser dit hela tiden men det vart ingen bra timing...även Urban Jungle är sjukt mycket billigare...och Phil och Teds om man gillar såna vagnar.

www.buybuybaby.com/product.asp&RN=0

Får det till 7466,97:- i mono  med dagens kurs... (vet inte vad som exakt ingår i mono eftersom dom inte är så bra på att skriva ut det på hemsidan men det är en butik som finns lite överallt Bl.a i New York)

• Plly
    Jaja88 skrev 2012-02-09 20:53:25 följande:
    Jag är kär :) Har nu byggt ihop vår donkey och den är underbar! Är det bara vi som har köpt babyskydd som man kan klicka fast på? Det blev iaf superbra det också! Ska bli spännande att provköra den!
    Vilket babyskydd har du köpt? Maxi cosi?
  • Plly
    mammatill1 skrev 2012-02-23 22:41:40 följande:
    Var beställer ni era vagnar från england? någon hemsida?
    Pramworld eller WH watts beställer de flesta ifrån
  • Plly
    lillaknytet skrev 2012-02-25 09:52:18 följande:
    Jag har en frågan/ undran? Jag har sett att man kan ha fler babyskydd till donkyn än maxi cosi, (acta graco bl.a.) någon som vet var man kan köpa adapterna?
    Tror det ska funka med en Izi be sleep, eller hur var det? Det var nån lite längre bak i tråden som hade den med maxicosi adaptern.
  • Plly

Hallå, såg precis ett par som hade en donkey svart bas med MÖRKLILA suflett som var apsnygg i färgen, (inte som cameleons limited deep purple) den var inte uppfälld så jag kunde inte se om det var original, men OM den var det, vad är det för färg som jag missat isåfall?!

• Plly
    Plly skrev 2012-02-26 14:36:31 följande:
    Hallå, såg precis ett par som hade en donkey svart bas med MÖRKLILA suflett som var apsnygg i färgen, (inte som cameleons limited deep purple) den var inte uppfälld så jag kunde inte se om det var original, men OM den var det, vad är det för färg som jag missat isåfall?!

Ah glöm min fråga, såg den igen och tyckte mig se en "hemmagjord" etikett på sidan på sufletten. Men snyggt var det! Ska nog sätta mig och sy lite själv...
  • Plly
    spigg skrev 2012-02-26 17:43:01 följande:
    Haha, jag tror jag vet vem du såg och även vem som gjort suffletten. Bägge är med i facebookgruppen Barnvagnar! som jag länkar till här nedan. :)
    Åh haha! Vem har gjort sufletten? Är sugen på en likadan...Tycker facebook är lite svårnavigerat, speciellt i grupperna...men det är väl bara jag.
  • Plly
    Tant Mutti skrev 2012-02-27 13:08:52 följande:
    En fråga om Facebook-gruppen: Jag gick med när den var alldeles nystartad men gick snabbt ur den igen för man blev helt spammad. Så fort nån skrev ett inlägg så blev det en ny notifiering i Facebook. Går det att stänga av? För i så fall vill jag gärna vara med i gruppen igen!
    Jag har haft samma problem fast med en annan grupp, på den lyckades jag INTE stänga ner notifikationerna som kom på mailen, man lessnar rätt fort på att få mellan 20-50 mail om dagen...
    men jag har inte haft problem med denna grupp på facebook. Konstigt. Som att det levde sitt egna liv ibland! 
  • Plly
    Vickan I skrev 2012-03-08 16:22:02 följande:
    Ni som har koll Kan detta verkligen stämma?

www.blocket.se/stockholm/NYA_Bugaboo_Donkey_B...

Verkar som att annonsen är borta...jag brukar tänka att om det är för bra att vara sant så är det ofta något fuffens bakom...
    Nu vet jag inte hur mycket dom skulle ha för vagnarna men...  
Svar på tråden Bugaboo Donkey