• Plly

Bugaboo Donkey

Inget telefonnummer eller hemsida?

• Plly
    jean1 skrev 2012-03-11 11:08:48 följande:

Sambon har pumpat däcken men ska kolla med honom om det är samma tryck i alla. Vi tog en bild och jag tycker det syns tydlligt att det dippar för mkt, spec eftersom det inte alls är så om man monterar någon av delarna på högra sidan. 

Omatchande åkpåse I know . men visst syns det att den dippar?

Samma med liggdelen, sufletterna sitter exakt lika så det beror inte på det.

Tycker inte det dippar speciellt mycket - men jag vet oxå hur irriterande det kan vara att störa sig på saker som inte är raka
  • Plly

Idag är det JULAFTON hos oss! Resterande Donkeydelar som jag väntat på läänge har kommit nu så imorrn ska dottern få åka vagn hela dagen oavsett hon vill eller inte Moahhahha!
    Har hittat underbara tyger på Ebay oxå som jag tänkt beställa, vill försöka mig på att sy egen färgglad suflett så fort som möjligt

• Plly

Är det bara jag som tycker att kvalitén på suflett känns lite dålig? På cameleonsufletter så ser man inte overlocksömmar och sånt som syns på donkeyn...skulle gärna sett en suflett till donkeyn i fleece, tycker de är mysiga!

• Plly
    spigg skrev 2012-03-17 22:19:03 följande:
    Jag tycker kvaliteten är bra faktiskt, men jag har iofs inte använt originalsuffletterna så mycket eftersom att jag har sytt egna. Du kan ju sy eller låta sy upp suffletter i fleece?

Ja allt går att ta av och tvätta. Och ja, det tror jag nog att du kan men jag har ingen aning om hur mycket det kostar. Bugaboo brukar ju dock ha det mesta till salu som reservdelar.

Jag ska göra det så fort jag fått tummen ur
  • Plly
    jean1 skrev 2012-03-28 20:14:04 följande:
    Har ju skrivit här tidigare att jag reklamerat vår vagn för att jag tycker den ena ramen dippade ner lite väl mycket i liggläge (i huvudkant). Fick svar nu i em från PW och de meddelar att en ny sitdelsram är skickad till mig från Bugaboo Glad. Bugaboo meddelar också att de har problem med detta och försöker hitta en lösning på problemet så alltså var det inte inbillning från min sida, eller att jag var för petig, känns skönt!

Dock skriver de inget om att jag upplever att handtaget lutar ner till höger (där varukorgen sitter) när vagnen är i monoläge så det fick jag fråga om igen. Ingen annan som upplever det???  
    Jag tycker mitt handtag dippar liiiiiite ner mot höger där varukorgen sitter, det är dock så lite att det nästan är en synvilla men jag vet vad du menar
  • Plly
    jean1 skrev 2012-03-28 20:34:15 följande:
    Upplever du inte att om du tar tag i handtaget och tippar vagnen mot dig, att det liksom känns "mjukare"/är mer ruckbart på den högra delen? Det är det som stör mig så mkt. Den känns rappligare där på nåt sätt. Vill inte vara en sån som lägger märke till såna här detaljer, jobbigt ju Flört.
    Njäää...vet vad du menar men jag tror inte det. Har haft ett trasigt chassi på min gamla cameleon så jag har ju nåt att jämföra med men det känns inte som det nu faktiskt...
  • Plly
    Prinsessan Ellie skrev 2012-03-30 21:52:44 följande:
    Är det någon som hört något om adapter till akta gracos babyskydd? :)

Säljs i usa iallafall, vet inte om den är "godkänd" i sverige eller hur det nu är. Jag ska försöka få tag på en när jag åker till Usa i maj, eftersom jag har ett graco babyskydd hemma redan.

http://www.buybuybaby.com/product.asp?SKU=18306018&
  • Plly
    Prinsessan Ellie skrev 2012-03-31 12:41:51 följande:

Jag har kollat rundor, men de verkar inte va aktuellt här än :( jag har ju oxå ett sen innan å skulle gärna se att den "blev godkänd" här illa kvickt :) åhh ska du dit? Ja för de "går" knappt å beställa därifrån! :( Tack för svar iaf :)

Ja jag har försökt att kolla runt men det verkar inte ha kommit hit än. Jo jag ska till Las Vegas sista Maj och hade hoppats på att buybuybaby fanns där men det gör det inte och babies r us verkar inte ha just donkeyn fast dom är listade som återförsäljare hos bugaboo? Får se om jag får tag på nån, har googlat barnaffärer...
    Vet inte hur stora adaptrarna till graco är, är dom lagom att få ner i bagaget så får jag ta beställningar härifrån  
  • Plly
    Alorna skrev 2012-04-01 07:34:46 följande:
    Pratade med Bugaboo om Graco adaptern och som det ser ut nu så kommer den nog inte att komma till sverige alls sa dom.

Men åhhhh...

Dom sa inte varför? 
Svar på tråden Bugaboo Donkey