• Plly

Bugaboo Donkey

Hörni tjejer, Babyshop.se har 25% rabatt på allt, även tillbehör hos Bugaboo iaf. Jag har precis köpt en liggdel samt ett extension set 25% billigare...så ni som vill ha bugaboo topset och annat billigare, passa på! Annars börjar själva rean imorrn tror jag. koden man anger i kassan är VIP12

Shoppa loss!  

• Plly
    Alis skrev 2012-05-28 18:41:32 följande:
    Tack för det tipset! Vi beställde precis en Donkey duo för 11 100:-! Tror inte att det var meningen att man skulle kunna använda rabatten även på vagnarna men betalningen gick igenom... Får säga åt Moeders Mooiste att hålla beställningen ett tag tills jag har fått hem vagnen och verkligen ser att det funkade. 
    Oj det gick på vagnarna oxå? Kul!! Jag trodde inte heller det skulle gå, får väl se imorrn om man får ett mail där dom säger att det inte gäller bugaboo...men jag har inte sett det nånstans och betalningen är klar så jag håller tummarna för oss! Tråkigt annars...

• Plly
    Alis skrev 2012-05-29 16:11:40 följande:
    Fick precis en leveransbekräftelse så de har skickat vagnen iallafall. Dock hittar jag inte den när jag söker på sidan med mobilen så de kanske har plockat bort den nu? Eller så sålde den slut.
    Enligt min sida på Babyshop så är varorna inlämnade idag på posten, får se om allt kommer Jag kan tänka mig att vissa saker typ vagnen tar slut direkt, jag skulle nog hålla mig till att beställa från holland eller england. Kan nog inte varit meningen med att man skulle få 25% på bugaboo tänker jag...
  • Plly
    Bumbibjörn skrev 2012-05-29 14:42:21 följande:

Typiskt, jag som har beställt donkey twin med tillbehör från Holland (har dock ej betalat än). Företaget väntar på att varorna ska komma till butik som de vidare ska skicka till mig, någon som vet om jag kan backa ur köpet? Ser däremot att babyshop inte har alla tillbehör jag vill ha. Åh va ska jag göra?

JAg skulle genomföra köpet från Holland, inte ens säkert det finns vagnar eller tillbehör kvar på babyshop...
  • Plly
    Hannaluringen skrev 2012-05-29 18:54:53 följande:
    Klickade hem en donkey mono svart/off white inatt som skickats idag från babyshop!
    (Hann utnyttja rabatten så hela kalaset gick på 9000
    Så nu vill jag vara med här:D
    Jag är glad att några lyckades beställa! Hihi
    Min man är i USA och jag hade bett honom hålla utkik efter liggdel + extension set där, men den här beställningen nu på babyshop kostade lika lite som där så han är nog nöjd att slippa släpa donkeytillbehör över halva atlanten...
    Nån som vet om topseten finns kvar?  
  • Plly
    Plly skrev 2012-05-29 19:57:47 följande:
    Jag är glad att några lyckades beställa! Hihi
    Min man är i USA och jag hade bett honom hålla utkik efter liggdel + extension set där, men den här beställningen nu på babyshop kostade lika lite som där så han är nog nöjd att slippa släpa donkeytillbehör över halva atlanten...
    Nån som vet om topseten finns kvar?  
    Glöm min fråga, beställde precis ett "jade green tailored set" till lillebror som kommer i oktober. YES!
    Och nu är jag lite fattigare... 
  • Plly
    spigg skrev 2012-05-30 15:17:03 följande:
    Priset blir detsamma. 12000 för en mono och 2800 för extensionkit, 14800 för en duo!

På stranden där det är mjuk, fin sand eller när det är mycket snö. Har haft min Donkey och snart ett år och aldrig använt beach mode men kanske gör det i sommar just när vi är på stranden.

Ett extensionkit kostar 2200:- på jollyroom och babyshop

Jag skulle köpa mono och sen lägga till när man har råd, jag har gjort så!

• Plly
    Alis skrev 2012-05-30 17:56:42 följande:
    Fick precis ett mejl från Babyshop att de begått ett misstag. Att vagnen inte är skickad, att de på grund av en försenad leverans från Bugaboo kan skicka den först i början på v. 26. Otroligt dåligt tycker jag då de själva skriver på sin hemsida att det inte går att beställa varor som inte finns i lager just för att de ska kunna hålla sina leveranstider. Hon frågade om jag ville fortsätta vänta (ville väl att jag skulle skriva nej så att de slapp sälja vagnen till det priset) och jag skrev såklart ja. Men känns surt att få vänta i en månad när de gick ut med 1-3 dagar. 
    Jag känner att jag är sjukt glad att jag fått beställa tillbehör för 25% rabatt, mina saker som liggdel, topset och extension kit kommer inte förrän nästa vecka, men jag väntar glatt för det blir ju mycket pengar jag sparar ändå! Men jag förstår din frustration...hoppas den kommer snart!
    Ja du får se det som att det tar lika lång tid eller kortare som från england eller holland, typ till samma pris  
  • Plly
    Piga skrev 2012-06-01 09:39:13 följande:
    Yes! Nu blir det en åsna, kommer att köpa en duo på en gång istället för att köpa en mono och komplettera när lillebror kommer. Nu måste jag bara bestämma mig för vilken färg.

Någon som vet om det är någon större skillnad på Graco SnugRide och Graco Logico S?
    Hittar ingen adapter till logicon, men däremot till SnugRide. Tycker inte det verkar vara någon större skillnad på dem. Har inte lust att köpa Maxi-Cosi stol, bas och adapter. De är ju hur dyra som helst när jag istället kan komma undan med en Graco adapter ifrån USA för 350 spänn Flört   
    Min man har precis köpt en adapter till Graco till mig från USA, är inte heller sugen på maxicosi...vet ej heller vilka modeller av gracon som passar. Tyvärr har jag sålt mitt Graco babyskydd jag hade till dottern, kunde ha testat om det funkade (en logico s tror jag det var)
    Man får väl ta med adaptern och vagn till barnens hus typ och prova ut

ps. nu har de på Babyshop undantagit Bugaboo bland annat (och andra vagnar) från 25% VIP rean, hmmm...VISSTE väl att det var ett misstag  
  • Plly
    Särlan skrev 2012-06-01 16:52:40 följande:
    En fråga till bara: Vilken modell av regnskyddet är det? För syskonvagn, tvillingvagn eller singel?

Jag har ett regnskydd från Kronan, till enkelvagn sitt, funkar kanon att dra över sidokorgen oxå Tror de flesta regnskydd är rätt flexibla
Svar på tråden Bugaboo Donkey