Hann bara logga in här på FL så ringde dem från PW för betalning och bekräftelse. Iiii, sjukt svårt har jag att förstå brittiska men det gick bra! Vagnen är betald men de får inte in den förrän i mars. Hoppas verkligen på lite tur nu och att de får in vagnarna tidigare. Tala om att jag redan har två barn när kvinnan fråga när jag har beräknad förlossning.
Stefanie skrev 2012-02-03 08:38:02 följande:
Jag håller på med försäljningen av min vagn och var också orolig över det där. Men har en kompis som kan låna ut en vagn till mig om det skulle bli glapp. Annars funderade jag på att loppisköpa en vagn eller köpa en resevagn, den skulle jag kunna ha nytta av andra gånger också. Men det är ju så klart snäppet jobbigare om du redan använder syskonvagn...
Men en månad ska det inte behöva ta. De flesta har fått sina vagnar väldigt snabbt.
Jag blev så snopen över att försäljningen av vagnen gick så fort. Killen som köpte vår hade redan bestämt sig för vagnen så det hela gick nog på 5minuter. Hade inte en tanke på att kolla hur det såg ut med ordertiden på Åsnan och såg samma kväll att det var hela 24 dagar + 5-7 leveransdagar. De verkar som att leveranserna utgår från Malmö när de väl kommer till Sverige så jag kan ju hoppas att det rör sig om 5 leveransdagar för min del, men 24 orderdagar är lååååång tid. Jag hoppas jag har lite tur med mig och får den tidigare!
Tror min man skulle bli tokig om jag köpte en vagn till nu, får se om vi kan låna en om vi verkligen måste annars får det bli minimal utflykter som man inte tvunget måste ha vagn till.