• EEE

Bugaboo Donkey

Måste ändå ställa samma fråga som Berry85. Får man nytt trackingnummer när posten tar över eller ska jag använda samma som vid tracking via TNT? Har redan testat samma nummer men inget.Obestämd

• EEE
    Tuna87 skrev 2012-02-27 19:20:38 följande:
    Man kan använda TNT numret på posten.se när man söker men man måste göra en avancerad sökning och fylla i tio st 9 or som kundnummer sen söka på det holländska numret som ordernummer/referens.

Tack! Nu har jag koll på var vagnen befinner sig och hoppas den blir levererad i morgon!
  • EEE

Äntligen är jag också en lycklig ägare till en Donkey! Montera upp den direkt och har provkört här hemma! Inget promenadväder här inte så det får vänta tills en annan dag. Barnen verkar gilla vagnen och så även mannen! Alla är nöjda!

När tid ges så ska jag också sy egna sufletter och även sydd för bumperbarsen, tyvärr hann min stora att sätta tänderna i sin så där är redan märke i den.

• EEE

Jag har helt missat sökfunktionen högts upp på sidan.Skäms Fick användning för den direkt när ni skrivit om den här idag och fick svar på mina frågor! Superbra funktion!

• EEE
    cattiwik skrev 2012-02-29 21:48:12 följande:
    Tack för svaret.

Kan tillägga att jag använde google, det var så jag hamnade här i tråden. Jag läste alla FAQ men fick inget svar på mina frågor och jag visste inte att det fanns en sökfunktion i tråden. Den har jag nu använt och hittade en del intressant.

Ni som köpt från Pramworld, vad har ni betalat i frakt för en duovagn. Jag fick som svar via mail från dom att det skulle kosta £60 men av vad jag har läst nu om andra som handlat där så verkar detta ganska mycket. Verkar som om ca £40 är mer normal frakt för en duo vagn, fast det kanske varierar?

£60 betala jag för frakten. Vagnen kommer i två paket så jag antar att det är därför. Jag fick vagnen igår och själva leveransen tog totalt 6 dagar.
  • EEE

Det är ju egentligen löjligt att säkerhetsbiten på selen är så pass lång. Kunde helt klart gjorts  något kortare. Risken att förstöra selen genom att sprätta och sy om dem är ganska liten men som ni skrivit så vill man ju inte gå miste om garantin för den sakens skull.

• EEE

Vår liggdel dippar också framåt, ganska rejält. Har inte tänkt på om sittdelen gör det. En vän till mig upplevde samma sak med sin Cam.

• EEE

Nu är jag också sugen på att sy egna sufletter! Ni som har sytt själva har ni valt något speciellt tyg eller bara kört på det ni tycker är snyggt? Känns ju som ett lite kraftigare vattenavstötande tyg hade passat bäst.

• EEE

Hm, ganska självklart att utsidan bör vara i något vattenavstötande tyg men vad har ni valt till insidan? Tygåtgång? Någon som vill dela med sig hur ni har sytt dem, tips och idéer på hur man får dem så släta och snygga som möjligt?

Svar på tråden Bugaboo Donkey