Bugaboo Donkey
Måste ändå ställa samma fråga som Berry85. Får man nytt trackingnummer när posten tar över eller ska jag använda samma som vid tracking via TNT? Har redan testat samma nummer men inget.
Måste ändå ställa samma fråga som Berry85. Får man nytt trackingnummer när posten tar över eller ska jag använda samma som vid tracking via TNT? Har redan testat samma nummer men inget.
Ingen som har svar på min fråga ovan?
Äntligen är jag också en lycklig ägare till en Donkey!
Montera upp den direkt och har provkört här hemma! Inget promenadväder här inte så det får vänta tills en annan dag. Barnen verkar gilla vagnen och så även mannen! Alla är nöjda!
När tid ges så ska jag också sy egna sufletter och även sydd för bumperbarsen, tyvärr hann min stora att sätta tänderna i sin så där är redan märke i den.
Jag har helt missat sökfunktionen högts upp på sidan.
Fick användning för den direkt när ni skrivit om den här idag och fick svar på mina frågor! Superbra funktion!
Det är ju egentligen löjligt att säkerhetsbiten på selen är så pass lång. Kunde helt klart gjorts något kortare. Risken att förstöra selen genom att sprätta och sy om dem är ganska liten men som ni skrivit så vill man ju inte gå miste om garantin för den sakens skull.
Vår liggdel dippar också framåt, ganska rejält. Har inte tänkt på om sittdelen gör det. En vän till mig upplevde samma sak med sin Cam.
Nu är jag också sugen på att sy egna sufletter! Ni som har sytt själva har ni valt något speciellt tyg eller bara kört på det ni tycker är snyggt? Känns ju som ett lite kraftigare vattenavstötande tyg hade passat bäst.
Hm, ganska självklart att utsidan bör vara i något vattenavstötande tyg men vad har ni valt till insidan? Tygåtgång? Någon som vill dela med sig hur ni har sytt dem, tips och idéer på hur man får dem så släta och snygga som möjligt?