Bugaboo Donkey
Hej hej!
Jag undrar om det finns mugghållare och liknande till barnen? Som man kanske kan fästa på bumper eller något sådant?
Hej hej!
Jag undrar om det finns mugghållare och liknande till barnen? Som man kanske kan fästa på bumper eller något sådant?
... EEhh det var inget, hittade! ;)
Angående åkpåsar, hur smidiga är de? Vår äldsta tjej går ju och har alltså skor, går påsen att öppna mycket ås man slipper att skita ner hela innuti eller hur fungerar det, kanske kan man rent av ta av locket? Har ni både åkpåsar och underlag?
Vi har med problem. Fast har märkt att det är så när inte chassit är ordentligt ihopfällt, så kan man liksom inte "låsa upp"... Man kan inte lyfta lite och sedan försöka låsa upp. Men det kan vara svårt ändå!
Hej!
Jag skulle vilja ha ett snabbt svar ( om någon nu vet) ang High Performance. Vi är intresserade av den gråa, men fynderar lite på hur pass grå den är och hur smutsig den blir. Någon som vet? Annars är en röd aktuell, tänker mest på hur varm den blir när det är vår (ljust grå som den gråa verkar vara känns svalare?)
Kan någon berätta mer om detta medel, vad heter det? (Ursäkte spam här men jag fick väldigt dåligt samvete mot barnen nu!)