• Pacgirl

BIM - Lista September

DÅ kÖr jag Åter igÅng en ny lista hoppas pÅ mÅna, massor av fina pluss denna mÅnad!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-05 11:12
    hahah vad snyggt det kan bli när man skriver från mobilen...

Men här är septemberlistan iallafall, jag hoppas många..massor av fina pluss denna månad..så vi får underbara maj barn!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-11 17:57
    trådens BF tråd :D
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61023162.html

• Svar på tråden BIM - Lista September
  • LovisaCÖG
    Jaha då fick jag mensen idag :( Jag som trodde att vi skulle lyckas denna månad :) Hoppar över till oktobertråden :) Lycka till alla ni andra och hoppas att september är eran månad :D

{#emotions_dlg.flower}BIM {#emotions_dlg.flower}
    1.   Pacgirl, 2 barn, 4:e försöket.
    2.   Mamma Kimchi, 1 barn, 3:e försöket 
    4.   Bevingad, inga barn, 3:e försöket.-nästa bim 30e sept 
    4.   Bettan02, inga barn, 5:e försöket 
    5.   Juliii86, inga barn, försök sen 08', 4 MF, PCO, provera+pergo 
    5.   Rebecca1, inga barn, 5:e försöket. 
    6.   Emmavaupptaget, inga barn, 1:a försöket 
    7.   Babydoll, inga barn, 4:e försöket. 
    8.   Mel83, inga barn, 5:e försöket.
    9.   LovisaCÖG, inga barn, 2:a försöket 
    11. Randiga Rut, 1barn, 1:a försöket 
    11. Doudou, 1 barn, 2:a försöket. 
    11. Oklart, 1 barn, 4:e försöket 
    12. måndagsbarn, inga barn, 4:e försöket 
    13. Lisbett, 1 barn, 1:a försöket 
    14. Kärleksärtan, 1 barn + 1 bonus, 1:a försöket 
    16. Belle85, inga barn, 1:a försöket 
    18-20, Nenan, Inga barn, 3:e försöket 
    19. scooby, 2 barn, 2: försöket 
    20. finskaflikkan, 2barn, 5e försöket. 
    20. houseinthecuntry 
    20. Vili 1 barn 11:e försöket 
    20. Sofiato 1:a försöket efter mf 
    22. Trollanna, inga barn, fjärde försöket 
    26. Veronica78, 2 barn, 8:e försöket. 
    26. Elskling123, 0 barn, 2:a försöket
    28. Kärleksmamman, 1 barn, 2:a försöket  
    30. Bevingad inga barn 4e försöket

SkålAntal på listan: 28

28*0,2=  5,6 personer borde bli gravida. Solig

Gravid Plus Gravida  Plus Gravid 
    1.   Pacgirl, 2 barn, 4:e försöket. 
    4.   Bettan02, inga barn, 5:e försöket

Hjärta Bättre lycka nästa gång! Hjärta 
    7.   Babydoll, inga barn, 4:e försöket.
    2.   Mamma Kimchi, 1 barn, 3:e försöket 
    5.   Rebecca1, inga barn, 5:e försöket. 
    5.   Juliii86, inga barn, försök sen 08', 4 MF, PCO, provera+pergo 
    6.   Emmavupptaget, inga barn, 1:a försöket
    8.   Mel83, inga barn, 5:e försöket.      
    9.   LovisaCÖG, inga barn, 2:a försöket       

Hoppat av: 
    mi Amore
    Sunglow
  • Doudou

Jag får snart flytta till oktobertråden jag med........känner absolut ingenting. BIM om två dagar.

Förra månaden blev det ett jättetidigt missfall, brukar det ta tid innan kroppen kan bli gravid igen då eller brukar det tvärtom gå jättefort att bli gravid? Har för mig att det kan vara så, men är inte säker.

Hoppas det blir många plus i tråden.

• Pacgirl
    Doudou skrev 2011-09-09 10:10:43 följande:

Jag får snart flytta till oktobertråden jag med........känner absolut ingenting. BIM om två dagar.

Förra månaden blev det ett jättetidigt missfall, brukar det ta tid innan kroppen kan bli gravid igen då eller brukar det tvärtom gå jättefort att bli gravid? Har för mig att det kan vara så, men är inte säker.

Hoppas det blir många plus i tråden.

Det brukar gå snabbt har jag för mig....
  • Oklart
    LovisaCÖG skrev 2011-09-09 07:37:53 följande:
    Kan man lyckas få ÄL medans man har sin mens? alltså inte första dan, men att mensen precis börjar ta slut att man får ÄL då? :S
    Ja, man kan visst det läste jag någonstans ... *hmmm* Minns dock inte var. Googla på det! 
  • Oklart

Har inte varit så aktiv här på ett tag, har försökt ligga lågt och inte fokusera så hårt. Två dagar kvar till BIM enligt alla mina tre appar, och känner inte ett dyft. Ingen skengraviditet den här månaden i alla fall!

De goda nyheterna är dock att maken fått reda på att hans spermier mår mycket bättre efter hormonbehandlingen! Läkaren vågade sig på att säga att vi skulle bli gravida inom ett halvår, annars skulle han få mer hjälp.

De dåliga nyheterna är att Pregnylen är slut i hela Europa, så allt det där braiga som kommit med hormonbehandlingen kommer ju liksom att försvinna ... I ett par månader lär det funka (eftersom det tar ungefär 72 dagar för en spermie att trassla sig från produktion och "ut i användning", men sedan blir dte ju månader med dåliga spermier igen om inte Pregnylen kommer i produktion igen.

Så nu MÅSTE det  hända grejor innan november! Tyst

Och så klart grattis till er som plussat och bättre lycka nästa gång till er det inte gått så bra för! {#emotions_dlg.flower}

• Doudou

Har testat nu på morgonen. Inget superplus i alla fall......det blev en liten skugga på testet, men det kan lika gärna vara ett så kallat spökstreck. BIM i morgon, ska testa med billiga tester då igen.

Tycker att jag är extremt doftkänslig samt att brösten börjat ömma, så nu känner jag i alla fall något., om än lite. Tror inte att det är något denna månad.

• Pacgirl
    Doudou skrev 2011-09-10 08:05:11 följande:
    Har testat nu på morgonen. Inget superplus i alla fall......det blev en liten skugga på testet, men det kan lika gärna vara ett så kallat spökstreck. BIM i morgon, ska testa med billiga tester då igen.

Tycker att jag är extremt doftkänslig samt att brösten börjat ömma, så nu känner jag i alla fall något., om än lite. Tror inte att det är något denna månad.
    Jodå....det kan det visste vara!!!! :D
  • Liberté

Denna eviga väntan på BIM..... Har börjat känna av min foglossning, humöret är så jäkligt.....hm, jag tror inte det har tagit sig denna gången faktiskt- vi hade bara sex samma dag som glada gubben dök upp.. Ni som fött barn innan, har ni haft problem med foglossning direkt om ni blivit gravida igen? Jag kunde knappt röra mig sist....

• Doudou

Pacgirl: Jo, jag hoppas det!!! Tänk om det skulle vara ett litet frö på G! Kan jag få tillgång till ditt konto så kan jag kika på hur dina billiga tester såg ut? Kikade förut, men nu kommer jag inte in.

• Doudou

Pacgirl: Nä, nu funkar det! Spännande att se stegringen på dina tester :)

Svar på tråden BIM - Lista September