• Pacgirl

BIM - Lista September

DÅ kÖr jag Åter igÅng en ny lista hoppas pÅ mÅna, massor av fina pluss denna mÅnad!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-05 11:12
    hahah vad snyggt det kan bli när man skriver från mobilen...

Men här är septemberlistan iallafall, jag hoppas många..massor av fina pluss denna månad..så vi får underbara maj barn!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-11 17:57
    trådens BF tråd :D
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61023162.html

• Svar på tråden BIM - Lista September
  • jiippii

Får man vara med här. Har nog BIM imorgon tror jag.
    Inge plus än (testade senast i fredags). Inge gravtecken heller eller menstecken. Bara vänta och se. Ska köpa nya test och kanske testa imorn eller tisdag.

• houseinthecountry

grattis till plus!!!

kan ngn skriva in lite info bakom mig, som fattas? 6e försöket, två missfall under de försöken...
    ha en skön söndag alla goa!

• Doudou

Var tvungen att åka och köpa ett CB också....plus där med! Oooh, jag är så lycklig! Lyckofnatt och bebislängtan här idag!

• Randiga Rut
    Doudou skrev 2011-09-11 11:11:57 följande:

Var tvungen att åka och köpa ett CB också....plus där med! Oooh, jag är så lycklig! Lyckofnatt och bebislängtan här idag!

(( GRATTIS DOUDOU!! )) Här händer det ingenting...
  • LovisaCÖG

Ja jag fick tillbaka hoppet denna månaden:) dock känns det inte som det tatt sig:/ har inga känningar alls:/ men som sagt så har vi tagit det som det kommit denna månaden med såklart massa sexande:P vi försöker nu bara ta det som det kommer, men man längtar såklart väldigt mycket efter att bli gravid:D

Det va mig allt en klok läkare:P haha det stämmer nog på ett sätt:) hur har det gått? Fick du din mens i natt som du trodde? (hoppas inte:P) hihi

GRATTIS doudou:D va glad man blir när du skriver så:D hoppas det lilla fröt vill hålla sig fast:D

• Randiga Rut
    LovisaCÖG skrev 2011-09-11 14:10:45 följande:
    Det va mig allt en klok läkare:P haha det stämmer nog på ett sätt:) hur har det gått? Fick du din mens i natt som du trodde? (hoppas inte:P) hihi

Eller hur?! Ingenting har hänt här i dag. Verkligen INGENTING. Har ingen mensvärk å inga andra känningar heller... skumt. Men den lär nog komma i natt istället. Tror verkligen inte att jag e med barn då borde det där tidigt-testet visat svagt iaf. i torsdags... 
  • Randiga Rut

En tanke: Jag tycker att det känns lite sorgligt att byta lista och människor 1 gång varje månad... varför inte göra en ÄL/BIM-lista och en BF-lista så kan vi fortsätta att följas åt, peppa varandra å dela tankar?! Eller tycker ni andra att det är skönt med ett miljöombyte? Jag hänger mer än gärna med er ett tag till framöver iaf.!!

• LovisaCÖG

Okej va segt:/ lite jobbigt å vara mittemellan:) det är ju olika från person till person så man vet ju aldrig, testa imon kanske om den inte kommit?:) håller tummarna:)

Jag håller med, skulle va kul å dela tankar även med bf :)

• Randiga Rut

Jag tänkte mig 2 olika listor men att vi ändå följs åt, annars kommer det nog bli lite spretigt... 

Svar på tråden BIM - Lista September