• Anonym (kär)

jag är kär i min mosters man

det är så att jag är 17 år, 

min mosters man är typ 37 år, men han är snygg , jag tycker det i allafallFlört...

vi träffas hela tiden, alltså våra familjer..

jag vill ha honom såå mycket..
    jag brukar se honom titta på min bröst o kropp, men han gör inget åt sakan, 
    jag vet att han vill ha mig..  för jag är snygg o ung medan min moster är gammal..
    jag vet att det är taskig o jag älskar min moster men jag bryr mig inte.. jag vill ha honom..

va ska jag göra??

• Svar på tråden jag är kär i min mosters man
  • Mammorna

Du ska växa upp och bli gammal.

Du har familj, med moster ect. Tror du din mamma blir glad om du ligger med hennes syrras snubbe av dessa orsaker? Leta "kuk" nån annanstans, inte i familjen. 

• Anonym (Säg nej)
    Mammorna skrev 2011-08-05 01:40:41 följande:
    Du ska växa upp och bli gammal.

Du har familj, med moster ect. Tror du din mamma blir glad om du ligger med hennes syrras snubbe av dessa orsaker? Leta "kuk" nån annanstans, inte i familjen. 
    Håller med ovanstående!!!!!
    Stå emot en tillfällig lust, du kan finna det någon annanstanns.
  • Anonym

vet du ens vad kär innebär? eller gillar du bara uppmärksamheten?

• Mammorna
    Anonym skrev 2011-08-05 01:45:16 följande:
    vet du ens vad kär innebär? eller gillar du bara uppmärksamheten?
    nej hon skriver inget om kär, bara att hennes moster är gammal, antagligen lika gammal som snubben, och att hon vill ha honom.. läser lite mellan raderna och säger ligga, stämmer det ts?

• Anonym
    Mammorna skrev 2011-08-05 01:48:46 följande:
    nej hon skriver inget om kär, bara att hennes moster är gammal, antagligen lika gammal som snubben, och att hon vill ha honom.. läser lite mellan raderna och säger ligga, stämmer det ts?
    Står kär i rubriken. Men jag tror inte heller det är kärlek.
  • Anonym

De flesta män gillar att titta på unga, snygga tjejer. Det betyder för det mesta inte att de är beredda att offra sin fru och eventuella barn för att få ligga med den de tittar på. Speciellt inte när det handlar om fruns systerdotter. Sannoliken är stor att du blir nobbad om du tar initiativet, samt att han berättar det för din moster.

• EllanEriksson

Kan detta vara systerdottern som solar topless hemma hos mostern vid poolen som de står om i en annan tråd? Känns lite ironiskt annars...
    Vet dock inte deras åldrar där men men...

Låt bli...! Din dumma sak, du kan ju fan inte vara så dum att du stöter på en gift man!!

• Anonym (kär)

jag vill inte bara ligga med honom, jag har faxtis känslor för denna man,

jag vet att det  är dålig att jag tänker så ,, men vad ska jag göra..

jag träffar honom typ varje dag..

+ min mamma o min moster står nära varandra.. det kommer att förstöra deras relation..

men jag har stora känslor för honom o det är inte enbart LUST..

till er som säger taskiga sakar.. snälla sluta.... för jag mår redan dålig.. 

• Anonym

TS, strunta i de elaka kommentarerna och ta till dej de bra istället.

Ett gott råd, att ha fantasier om någon är helt naturligt. Men i det här fallet gör du klokt i att låta det hela stanna vid en fantasi. Skulle du gå vidare och förföra din mosters man skulle du säkert ångra dej efteråt när konsekvenserna av ditt handlande blir verklighet.

• Ius

Du kommer växa ur det, det är bara en förälskelse.

Svar på tråden jag är kär i min mosters man