• Anonym (kär)

jag är kär i min mosters man

det är så att jag är 17 år, 

min mosters man är typ 37 år, men han är snygg , jag tycker det i allafallFlört...

vi träffas hela tiden, alltså våra familjer..

jag vill ha honom såå mycket..
    jag brukar se honom titta på min bröst o kropp, men han gör inget åt sakan, 
    jag vet att han vill ha mig..  för jag är snygg o ung medan min moster är gammal..
    jag vet att det är taskig o jag älskar min moster men jag bryr mig inte.. jag vill ha honom..

va ska jag göra??

• Svar på tråden jag är kär i min mosters man
  • Balahir
    Anonym skrev 2011-08-05 17:32:51 följande:
    Isåfall är han en äcklig snuskgubbe.
    för att han gillar fasta bröst? oj..
  • Anonym
    Balahir skrev 2011-08-09 20:09:44 följande:
    för att han gillar fasta bröst? oj..
    ööööh nä, för att han kollar in barn....som dessutom tillhör släkten.
  • Anonym (what?)
    Herr Häst skrev 2011-08-08 09:48:44 följande:
    Då tycker jag absolut att du ska tuta och köra om du råkar ut för en sådan situation. Men, var beredd på att mannen ifråga kanske slår tillbaka (hade det varit mig det handlat om hade jag gjort slarvsylta av dig (jag utgår från att du också är man) och sedan knullat din dotter igen). Det är inte helt lätt att gå upp till någon med ett hjärnrör i händerna utan att vederbörande märker det. Sätter du honom i rullstol för resten av livet får du nog räkna med en tre - fyra år i fängelse. Kan vara mindre bra om det finns andra äldre män i din dotters närhet som gärna väter kuken i hennes tajta tonårsfitta. Hur ska du kunna skydda henne från fängelset liksom? Bara en tanke.
    Nja , tror att du missförstått det hela , jag går ju inte dit för att utmana honom på en duell på tu man hand , jag plockar honom när han minst anar det , självklart har jag med mig ett par bastanta mindre trevliga polare som håller i honom medans jag slår in knäskålarna.

Om det blir fängelse eller ej tror jag beror lite på hur passt mycket man lyckas intala personen om att knäskålarna är bara en uppvärmning på vad som kommer om han går till snuten. Tjallar han ändå så får man väl sitta av tiden Flört

Om hon blir påsatt av äldre gubbar igen... tja då får man väl repetera manövern... som sagt lite sanslöst våld kan vara rätt effektivt ibland
  • Anonym (Undrar?)

TS kan det helt enkelt vara så att du är intresserad av honom för att du tror han är intresserad av dig? Du har ju ännu inte skrivit VARFÖR du vill ha honom... :P

• Anonym (pucko)
    Anonym (Undrar?) skrev 2011-08-10 00:09:50 följande:
    TS kan det helt enkelt vara så att du är intresserad av honom för att du tror han är intresserad av dig? Du har ju ännu inte skrivit VARFÖR du vill ha honom... :P
    Precis det jag också tror. Hon blir tänd bara för att hon är smickrad över att han ger henne uppmärksamhet.
  • Anonym (kär)
    Anonym (pucko) skrev 2011-08-10 00:17:10 följande:
    Precis det jag också tror. Hon blir tänd bara för att hon är smickrad över att han ger henne uppmärksamhet.
    tro mig, jag får nog av uppmärksamhet, jag vill inte sitta o skryta om hur snygg jag är, jag är medveten om det o det är inte för att alla killer vill ha mig o tittar på mig o alla tjejer är avundsjuka på mig. utan för att jag är självsäkar o tar hand om mig. 
    om jag bara vill ha honom för att han tittar på mig så skulle jag välja ha alla killer jag träffar.
    utan jag vill ha honom för att han ser bra ut, mogen, jätte rolig, tar hand om en, hans sätt att prata, väldigt självsäkar o alla respekterar honom. han pratar väldigt ödmjukt med mig, det är inte så att jag saknar kärlek i mitt liv eller så, min kille älskar mig jätte mycket. men jag vill ha min mosters man, jag tror inte ens att de är lyckliga, för några dager sen var hon hos min mamma o jag hörde henne prata om att han vill inte ha henne längre o att han har förändrats. o att hon skulle ta självmord om han lämnade henne osv. hon känner sig tjock o ful efter förlossning,
    för att vara ärlig så är en del av mig ledsen o känner att det är mitt fel o andra delen är glad,

offf.. jag känner mig som en dålig människa.. men vad ska jag göra.. 
  • Anonym (pucko)
    Anonym (kär) skrev 2011-08-10 01:14:32 följande:
    tro mig, jag får nog av uppmärksamhet, jag vill inte sitta o skryta om hur snygg jag är, jag är medveten om det o det är inte för att alla killer vill ha mig o tittar på mig o alla tjejer är avundsjuka på mig. utan för att jag är självsäkar o tar hand om mig. 
    om jag bara vill ha honom för att han tittar på mig så skulle jag välja ha alla killer jag träffar.
    utan jag vill ha honom för att han ser bra ut, mogen, jätte rolig, tar hand om en, hans sätt att prata, väldigt självsäkar o alla respekterar honom. han pratar väldigt ödmjukt med mig, det är inte så att jag saknar kärlek i mitt liv eller så, min kille älskar mig jätte mycket. men jag vill ha min mosters man, jag tror inte ens att de är lyckliga, för några dager sen var hon hos min mamma o jag hörde henne prata om att han vill inte ha henne längre o att han har förändrats. o att hon skulle ta självmord om han lämnade henne osv. hon känner sig tjock o ful efter förlossning,
    för att vara ärlig så är en del av mig ledsen o känner att det är mitt fel o andra delen är glad,

Du ÄR en dålig människa, en bortskämd, kåt liten skitunge som tycker att du är så jävla häftig. Hoppas att du blir blåst så det bara smäller om det och att ingen av dina närmaste pratar med dig efter detta. Du behöver en nyttig näsbränna som kan lära dig att livet inte handlar om att bara ta vad man vill ha hela tiden.
  • Herr Häst
    Anonym (what?) skrev 2011-08-10 00:05:28 följande:
    Nja , tror att du missförstått det hela , jag går ju inte dit för att utmana honom på en duell på tu man hand , jag plockar honom när han minst anar det , självklart har jag med mig ett par bastanta mindre trevliga polare som håller i honom medans jag slår in knäskålarna.

Om det blir fängelse eller ej tror jag beror lite på hur passt mycket man lyckas intala personen om att knäskålarna är bara en uppvärmning på vad som kommer om han går till snuten. Tjallar han ändå så får man väl sitta av tiden Flört

Om hon blir påsatt av äldre gubbar igen... tja då får man väl repetera manövern... som sagt lite sanslöst våld kan vara rätt effektivt ibland
    Ah, där tappade du mig. Har lite svårt för att respektera yrkeskriminella liksom. Särskilt fega yrkeskriminella... Obestämd
  • Balahir
    Anonym skrev 2011-08-09 20:15:42 följande:
    ööööh nä, för att han kollar in barn....som dessutom tillhör släkten.
    en 17åring är inte ett barn, är du rolig eller?
  • Anonym (kär)
    Anonym (pucko) skrev 2011-08-10 01:24:22 följande:
    Du ÄR en dålig människa, en bortskämd, kåt liten skitunge som tycker att du är så jävla häftig. Hoppas att du blir blåst så det bara smäller om det och att ingen av dina närmaste pratar med dig efter detta. Du behöver en nyttig näsbränna som kan lära dig att livet inte handlar om att bara ta vad man vill ha hela tiden.
    tack för din åsikt MEN jag bryr mig inte om vad ni tycker om mig.. jag vet själv hur jag är o jag är självsäkar nog att inte ta åt mig.. 

men tack!!!!!! 
  • Anonym

Dra han i kragen och viska

- Älskling nu ska vi leka

haha :)

• Anonym (pucko)
    Anonym (kär) skrev 2011-08-10 09:12:05 följande:
    tack för din åsikt MEN jag bryr mig inte om vad ni tycker om mig.. jag vet själv hur jag är o jag är självsäkar nog att inte ta åt mig.. 

men tack!!!!!! 
    honey, du har missuppfattat hela begreppet "självsäker". En självsäker person söker inte bekräftelse från sin mosters gubbe!
  • Anonym (what?)
    Herr Häst skrev 2011-08-10 01:52:43 följande:
    Ah, där tappade du mig. Har lite svårt för att respektera yrkeskriminella liksom. Särskilt fega yrkeskriminella... Obestämd
    Tja , vet inte om det är fegare än att missbruka andras förtroende genom att dra över deras tonårsdöttrar.
    Dessutom är syftet inte att bevisa något för personen utan helt enkelt lösa ett problem , eftersom lagen inte kan tillämpas får man ta till andra metoder Flört
  • Anonym (what?)
    Anonym (pucko) skrev 2011-08-10 11:35:00 följande:
    honey, du har missuppfattat hela begreppet "självsäker". En självsäker person söker inte bekräftelse från sin mosters gubbe!
    Helt rätt , så typiskt för tonåringar att tro att de är så himla vuxna och kan allt , trotts att deras beteende skvallrar om något helt annat , vilket gubben antagligen är fullt medveten om och utnyttjar till max.

TS! får helt enkelt läras sig av sina egna misstag , om några år (när hon har vuxit till sig lite i huvudet) så lär hon blicka tillbaka på detta och ångra det , tyvärr kommer inte det lösa problemen med familjen.
  • Anonym (Undrar?)

Men TS om du nu inte bryr dig om vad vi tycker om dig varför skriver du här? Du ber ju i så fall om råd du ändå inte tänkt ta?

• Anonym (så onödigt..)

Vad ska du göra med han efter ligget ?  Fast det kanske du har svarat på och ni kanske redan har hamnat i säng ?

• Anonym
    Anonym (kär) skrev 2011-08-10 01:14:32 följande:

Men va? du ska defenitivt inte ha pojkvän längre om det är såhär du tänker bakom hans rygg, man kan inte rå för sina känslor, men du verkar ju hel klart uppmuntra morbrorns man.

Jag tycker du ska sluta vara så dramatisk, visserligen är du ung och man är jävligt dramatisk när man är ung, men nu får det räcka. Du ska inte göra nått åt mannen, om han blir för närgången så får du säga åt honom att sluta bara. sen är det inte mer med det. Du får helt enkelt gömma dina känslor och glömma dem, för tror du helt realistiskt att du kommer att vara tillsammans och vara lycklig med honom typ tio år framåt i tiden? kan du se er ha hus ihop? jag tror inte det.
  • misssecret

Är man 17 år har man noll förståelse för hur det är att vara medelålders och i småbarnsträsket så det kvittar vad folk skriver hur hemsk du är för jag tror inte du fattar tids nog kommer du sitta där 40 år och fet efter en förlossning och då tror jag inte du skulle uppskatta att en snygg smal 17 åring skulle struttar runt din man när du burit fött och tagit hand om hans barn dag och natt men du kan inte greppa dessa påståenden för du är för ung och för attraktionen är en drog en drog som gör att du till varje pris vill ha denna man och det gör att din hjärna slutar tänka och driften tar över det men tro mig det är inte värt det för du kommer såra så många i din familj och vill du verkligen det helt ärligt?! Hade det varit en man som itne varit släkt och ändå moraliskt fel men ändå mer ok men just eftersom du sårar din moster så tycker jag verkligen att du ska låta bli just av den anldningen!!

Svar på tråden jag är kär i min mosters man