• Anonym (kär)

jag är kär i min mosters man

det är så att jag är 17 år, 

min mosters man är typ 37 år, men han är snygg , jag tycker det i allafallFlört...

vi träffas hela tiden, alltså våra familjer..

jag vill ha honom såå mycket..
    jag brukar se honom titta på min bröst o kropp, men han gör inget åt sakan, 
    jag vet att han vill ha mig..  för jag är snygg o ung medan min moster är gammal..
    jag vet att det är taskig o jag älskar min moster men jag bryr mig inte.. jag vill ha honom..

va ska jag göra??

• Svar på tråden jag är kär i min mosters man
  • Hyperduttan

Du säger att han är snygg? Det är lika ytligt som att säga att Brad Pitt är snygg (fast han kanske är för gammal för din smak hahahahahaha). 

Du vill ligga, han kanske också vill ligga. Men det är inte värt det, om du inte vill ha din släkt mot dig.

Hitta en annan hunk om du är sådant behov av bekräftelse för utseendet. Tids nog kommer du se att det är insidan du vill de ska gilla och som du själv vill åt hos män.

• Welma

Det här var ju kul. Kan du inte höra om han vill ha en trekant med dig och sin fru?

• Anonym (akta)

När jag var 17 blev jag kär i min bästis mosters man. Min bästis moster var ganska ung. Vi umgicks mycket hela familjen och jag kände mostern väl. Mosterns man var väldigt flirtig och jag föll som en fura. Det slutade med att vi hade sex.

Allt kom fram och mitt liv rasade totalt. Min bästa vän var sårad och besviken, hennes moster rasande och mannen flydde med svansen mellan benen.

I dag är jag 32.
    Jag har fortfarande kontakt med min bästa vän. Vi umgås, men pratar aldrig om det som skedde. Jag kan aldrig umgås med hennes familj. Det är jättejobbigt vid t ex födelsedagar, dop och andra högtider, och de har nog aldrig riktigt förlåtit mig.

Jag tänkte som du, jag var förälskad, jag ville leva livet, prova saker...
    Jag var naiv och dum, trodde att det skulle glömmas med tiden.
    Tänk då om du gör något sådant mot din EGEN FAMILJ (detta var ju min bästis familj).
    Du kan göra saker som aldrig går att förlåta.
    Du kommer att ångra dig.
    Det är inte värt det.

Kram, en som vet.

• Anonym (x)

håller med föregående talare... tänk om, det är inte värt det!

• Anonym (what?)

Är du helt dum i huvudet eller låtsas du bara ?

Tänker du på fullt allvar få en taskig relation till din FAMILJ bara för att få dig ett knull med mosterns gubbe ?
    Vissa gillar verkligen att ställa till det för sig själva.

• ius lexis

Ts, det är inget ovanligt att bli kär i en nära man speciellt om det är konkurrans med en nära äldre kvinnlig familjemedlem, kallas elektra komplex.
    jag tycker att du är tillräckligt vuxen för att förstå att det har stora konsekvenser för familjen om du väljer att fortsätta och kanske gå hela vägen ut. Ta ansvar för din familj.

• Anonym

Ha,ha elelrhur. detta är någon som vill låtsas vara systerdottern i en annan tråd. 

Svar på tråden jag är kär i min mosters man