• toa

täcka finnar med smink

min dotter som är 13 år har finnar som hon vill täcka med smink

hon har hört att i.d bare minerals foundation och maybelline mineral foundation hjälper att
    täcka finnar plus är den oljefritt
    ni som har använt den är den bra? den kostar 450 kr och 159 kr
    det tycker jag är lite dyrt finns det någonstans där den finns lite biligare    

• Svar på tråden täcka finnar med smink
  • Iddah

Lucyminerals.com

Använder deras o den är väldigt täckande men ser ändå naturlig ut. Använde innan vanlig foundation o fick finnar under dagen. Mineralfoundation gör tvärtom o tar bort finnar.

Man kan beställa prover som inte kostar mycket. En hel stor burk kostar 14 dollar= 90kr så mycket billigare än ID vilka dessutom kan ge utslag.

Lilylolo.co.uk   har med som e bra. Deras kostar 12 pund men är inte lika täckande 

• toa

jaha
    men men jag vill ha en som täcker jätte bra och är bilig 

• toa

och den här lilyolo är den från us hur mycket kostar frakt

• toa

jätte många gånger
    hon har till och med köpt proactiv men det hjälpte inte 

• Kimona

Det finns ju ett täckstift som clearasil gjort som ska vara jättebra. Finns i mataffärer och lite överallt

• Ruggugglan

Är det acne hon har eller bara enstaka finnar?

Det finns nämligen receptbelagda mediciner för acne. Bättre att utrota grunden till problemet.

• toa

hon har acne 

hon har redan köpt jätte mycket   mycket medecin och det hjälpte inte så hon vill använda mineral foundation dessutom  så blir huden len och fin

• Kimona

Kan annars tipsa om att sheer cover mineral foundation är superbra och dryg! Visst, kostar 199kr om man köper via deras hemsida (annars kanske KICKS har dom eller så?) men hon kommer inte behöva köpa ny så ofta.
    Jag har haft min sedan i julas och har 1/4 kvar.

Svar på tråden täcka finnar med smink