toa skrev 2011-08-06 17:43:45 följande:
det är inte därför hon vill sminka sig
hon säger varje dag att hon är ful
och mineral foundation har många olika färger medium beige är hennes färg och då ser der inte
ut som om hon har smink
mineral foundation är oljafritt så det kommer inte att bli värre många i youtube säger det
Carisma95 skrev 2011-08-06 19:07:57 följande:
Och när hon tycker att hon är ful är svaret att sminka sig....?
Ursäkta, jag tror jag väljer att lämna tråden här innan jag säger/skriver något dumt.
Lycka till.
Enligt henne kanske svaret är att sminka sig, kanske är rädd för att andra ska säga något dumt till en?
Dagens ungdomar är
fruktansvärt råa.. Det gäller hela tiden att rätta sig efter dem i skolan annars blir man utfryst och mobbad. Det är så det är, oavsett vad man säger.
Jag själv hatar att visa när jag själv har finnar, vad gör jag åt saken när jag går ut? jo jag försöker dölja dem? Och då är väl smink hjälpen? Visst jag är 21 år men jag säger då de, i skolan var det 100000% värre..
Fattar inte att ni aldrig förstår det, jo hon är 13 år gammal men det är vid den tiden folk börjar
hålla på i skolan, är du "fel" person i
deras ögon är du no one.
Toa - Jag vet tyvärr inte vilka som är bäst men du verkar vara en toppen mamma som tänker på din dotter!
Tänk bara på att hon ska ha något under foundation så sminket inte åker in i porerna och irriterar ännu mer.