Inlägg från: neverpreggo |Visa alla inlägg
  • neverpreggo

    overall till vuxen

    Johan70 skrev 2021-12-03 23:17:37 följande:

    Snowroller är ett norskt märke med snygga overaller för kvinnor.

    snowroller.co/


    Någon slags fetish eller va?
  • neverpreggo
    Johan70 skrev 2021-12-03 23:23:39 följande:
    Vad menar du med det? Folk har ju frågat efter det här. Varför bidrar du inte själv med något?
    Att du i 10 år har postat olika overaller när intresset inte direkt har varit så stort. Så... genuin fråga.
  • neverpreggo

    Eller specialintresse men förstår inte riktigt, ingen har skrivit i denna tråd på länge förutom du.

  • neverpreggo
    Johan70 skrev 2021-12-04 09:18:23 följande:
    Det finns en ganska utbredd uppfattning här på Familjeliv, att man av någon anledning inte skall skriva i "gamla" trådar, inte ens om ämnet fortfarande är aktuellt. Det är nog därför få skriver här. Jag håller inte med om det, jag tycker att det är bättre att hålla igång en befintlig tråd, hur gammal den än är, än att skapa nya trådar i samma ämne.

    Frågan i trådstarten kan behöva nya svar varje vintersäsong, eftersom olika företag kommer med nya kollektioner och slutar med sina gamla.

    Din fråga kändes inte särskilt genuin, så som den var formulerad. Den kändes mer hånfull, faktiskt.

    Jag har inget emot att folk fortsätter i trådar som har ett specifikt ämne även om det mest brukar bli kaos. Att fortsätta i en tråd där ingen annan än en själv svarar dvs utan feedback i flera år... Ja, det kanske lät lite hånfull men om jag säger att det var annat så tolka mig på ett annat sätt istället. Hade inte reagerat om folk puttade upp tråden för ny info utan det som får mig att fråga varför är bristen på tydligt intresse hos någon annan än dig :)


     

Svar på tråden overall till vuxen