• Anonym (Fina flickan)

    Ni killar som gillar att få analsex och/elr fantiserar om sex med en annan man.

    Frågar av ren nyfikenhetGlad fantiserar du om analsex med en annan man? och isf anser du dig vara hetero elr är alla män som gillar analsex elr fantiserar om det med en annan man bi elr  homosexuella? lever du i ett förhållande med en kvinna? Kan man vara helt hetero och ändå ibland fantisera om att kanske ha med en till man i sänghalmen som tillfredställer båda parter? Vad är det som gör att du skulle vilja/har provat,vad är det du tänder på?
     

  • Svar på tråden Ni killar som gillar att få analsex och/elr fantiserar om sex med en annan man.
  • Anonym (Conny Lingus)
    Hursmakardu skrev 2022-08-18 05:50:43 följande:

    Älskar att bli slickad i stjärten o att få ett finger i stjärten och under en mycket lycklig stund knullade ett ex mig i stjärten med en dildo. Ingen strap on men hon satte dildon mot sitt blygdben o juckade o det var otroligt skönt. Har fantiserat mycket om att både få suga en annan man och bli sugen av en annan man. Och även funderat på hur det känns att få en riktigt kuk som glider in i min trånga stjärt. Jag skulle definitivt inte ha några problem med att knulla en annan man i stjärten trots att jag inte ser mig själv som varken homo eller bi. 


    Skulle vara fantastiskt att få träffa ett par där mannen är lika nyfiken som jag för jag tror att allt skulle falla dig helt naturligt då. Att alla inblandade bara är fokuserade på att få varandra att njuta o då tror jag inte det spelar någon roll vad det är för kön på personen jag slickar i stjärten o tror det faller sig helt naturligt att gå från smek till runk till sug till att fyllas upp av en hård kuk. 


    Tänder inte på män men fantiserar om att runka och suga en man, och bli runkad och sugen. Min fru smeker min anal medan jag runkar, är otroligt skönt, jag är så känslig där. Ibland fantiserar jag då om att det är en annan man som knullar mig bakifrån.

    Jag tror inte riktigt på dikotomi (att det ena utesluter det andra), tror att alla är "på en skala". Sen är fantasi en sak och verklighet betydligt mer komplicerat. Jag har aldrig provat, bara sexchattat med andra män om att vi gör skönt för varandras fruar och varandra.
  • Danne59

    Denna tråd är väldig intressant. Ser olika syn på detta.
    Och mind-set från män efterfrågas.
    Själva är jag straight och altid varit. Varit i trekant 2 gånga - MMK och MKK.
    Tycker inte om trekant, det känns som en för mycket.
    Men Par / Par. Det är verkligen?

    Till frågan:
    - Ja vill suga och bliva sugen 
    - Ja vill anala leker 
    - Sex tjej / tjej och killa / killa
    - Sex tjej / killa

    Vill inte ändra mig, fortfarande hetero Aldrig ensam sex med en killa.


    Haven?t been living in Sweden for long, so excuse my Swedish. Am trying the best I can.
  • Suoiruc
    Har alltid gillat anal lekar med mig själv men har på senare tid börjat fantisera om att få en riktig kuk i mig, vill gärna prova detta för att se om det är något för mig. Kanske vill man prova lite mer saker också. Kanske någon vill prova? pm vid intresse. 
  • Anonym (KinkMan)

    Vad är det som lockar med att bli tagen analt av en annan hetroman?

    Vad jag kommer fram till för mig är:
    Det är förbjudet


    Jag skulle vara i centrum, ego boost?
    Jag är övertygad om att det skulle vara gudomligt skönt

    Jag skulle gärna prata mera med likasinnade
  • Suoiruc
    Anonym (KinkMan) skrev 2022-08-18 12:59:15 följande:

    Vad är det som lockar med att bli tagen analt av en annan hetroman?

    Vad jag kommer fram till för mig är:
    Det är förbjudet


    Jag skulle vara i centrum, ego boost?
    Jag är övertygad om att det skulle vara gudomligt skönt

    Jag skulle gärna prata mera med likasinnade
    Pm 
  • Anonym (Glidare)

    Jag ska inte säga att jag fantiserar om att ha sex med en man, det är alldeles för mycket tar emot. Men, jag har säkert i 20 år gillat att hålla på, eller att en kvinna leker med min stjärt, har och blivit tagen med strap-on några gånger, och gör det gärna igen, och dildolekar är skönt. Men visst, tanken har slagit mig, att det borde ju vara skönare att bli tagen på riktigt, en kuk är liksom både hård och mjuk. Det borde finnas kvinnor som kan tala om vad som är skönast. Sedan en undran, kollar man ladyboys på porrsidor är dom i princip alltid skitsnygga och rejält välutrustade, både bröst och kuk. Man undrar om dom gjort det bara för porren eller om dom gjort det på riktigt s.a.s..?

  • Anonym (KinkMan)

    Jag har ungefär samma erfarenhet som du  Blivit strapad ganska mycket i en tidigare relation och numera blir jag även fistad av min flickvän.

    Tanken på att prova riktig kuk har nog bubblat i närmare 7-8 år och sista året har jag verkligen börjat känna en ännu större lust att prova.

    Jag tänder inte på killar utan det är kuken som attraherar och jag kan tycka att ett stort rakat stånd kan vara snyggt eller häftigt.

    Drömmen är att träffa någon heterosexuell som är i samma sits som vill prova att knulla någon.

  • Anonym (Switch)

    Jag ser mig som hyffsat erfaren när det kommer till killsex. Det är inte direkt så att jag tänder på killar generellt, men jag tänder på deras kukar och vad de gör med mig.
    Känslan när en kille "använder" mig för sin njutning är en något jag njuter av. Att kunna få killen att komma, höra hans stön och känna hans varma sprut är på något vis skönt även om jag inte får orgasm den gången.
    Det är som att det är skönt att få vara slampig.

  • Anonym (KinkMan)
    Anonym (Switch) skrev 2022-08-18 19:30:06 följande:

    Jag ser mig som hyffsat erfaren när det kommer till killsex. Det är inte direkt så att jag tänder på killar generellt, men jag tänder på deras kukar och vad de gör med mig.
    Känslan när en kille "använder" mig för sin njutning är en något jag njuter av. Att kunna få killen att komma, höra hans stön och känna hans varma sprut är på något vis skönt även om jag inte får orgasm den gången.
    Det är som att det är skönt att få vara slampig.


    Får du orgasmer av att bli tagen analt?
  • Anonym (Svårt att förstå)

    Jag har väldigt svårt att förstå grejen med en "hetero"man som vill bli påsatt av en annan "hetero"man.

    Varför inte kalla det homosex och söka efter en homosexuell eller bisexuell man att ta er i stjärten?

    Sex mellan män är just homosexualitet. Det är år 2022, antalet garderobsb... ursäkta "hetero"män som vill ha sex med andra garderobsb..."heteromän" och övertyga varandra om att vi är inte gay samtidigt är väldigt få.

    Kombinationen där ena parten är garderobs..ursäkta "hetero" och den andra homosexuell är inte lika ovanlig.

    Så sök upp en homosexuell man att sätta på er. För en i garderoben som hittat en annan i garderoben och bägge är överens om att vi är inte gay men vi vill bli påsatt av en straight man i rumpan...det är som att leta efter en nål i en höstack.

    Erkänn att det är gay och lär dig vara ok med att bli påsatt av någon som är just gay så blir allt väldigt mycket enklare.

Svar på tråden Ni killar som gillar att få analsex och/elr fantiserar om sex med en annan man.