• riboflavin

    Hur många oskulder har du tagit?

    Eftersom jag är en sjukt nyfiken människa så måste jag få fråga.

    Lämna gärna en liten kommentar kring hur många ni legat med totalt. Den som vill skriva en egen "mitt livs sex-novell" är också välkommen.

    Jag har tagit 6 som jag vet om, har en misstänkt av totalt 52 partners. 


    Vem är denna mystiska någon som får skulden för allt?
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-12 10:50
    Någon har frågat efter om man ska räkna anala resp. vaginala oskulder för sig, men för enkelhetens skull tror jag vi kör på simplast möjliga. Sexuell oskuld oavsett kön och hål.

    Väl medveten om att följdfrågan givetvis kommer bli "penetrerande samlag? Hur ska man tänka om man är 2 tjejer?" svar: Använd hjärnkontoret och var lite öppna :)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många oskulder har du tagit?
  • Anonym (...)

    2 st av mina 6 totala sexpartners, vad jag vet om iaf.

  • Anonym (en)

    en av totalt en sexpartner :P Jag tog hans, han tog min. Han är det bästa som har hänt mig så jag tror att jag kommer ha haft bara en partner den dagen jag dör med ;)

  • Bibbidi

    Jag har bara tagit en oskuld
    Han är också den enda jag har varit med, min nuvarande kille.

    Tomti tometidooo deli hoo ♫ ♪
    Jag har verkligen inte varit med många, kommer vara sjukt nervös om jag når den dagen då/ om jag kommer vara med någon annan! Tomti tometidooo deli hoo ♫ ♪


    ♪ Bibbidi-Bobbidi-Boo ♫
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-08-10 22:44:45 följande:
    Två av två var oskulder.
    Jag som skrev denna. Jag vet inte om jag är ensam om detta, men ibland kan jag ärligt talat känna att jag är rädd att ha gått miste om något när jag inte varit med någon som varit "erfaren".
  • riboflavin
    Anonym skrev 2011-08-10 22:47:51 följande:
    Jag som skrev denna. Jag vet inte om jag är ensam om detta, men ibland kan jag ärligt talat känna att jag är rädd att ha gått miste om något när jag inte varit med någon som varit "erfaren".
    Gått miste om vet jag inte, personligen kan jag ofta känna att det ibland kan vara en fördel att lära sig saker och ting tillsammans. Många "erfarna" har ju inte bara plockat upp bra trix på vägen utan ibland också en del olater.

    Jag tog min nuvarande sambos oskuld för en herrans massa år sedan och vi klaffade väldigt bra redan från början, trots att han inte var erfaren. Det kompenserade han ju med att vara ivrig och läraktig. Vi har fortfarande jävligt bra sex ihop, även om både han och jag har samlat på oss lite mer erfarenhet på vägen. 
    Vem är denna mystiska någon som får skulden för allt?
  • pluvdo

    En så vitt jag minns. Samma kille som även tog min. Av 16 partners eller något sådant.

  • riboflavin
    Kimona skrev 2011-08-10 22:55:40 följande:
    2 av 5 (eller 6) minns inte haha
    I know the feeling.

    Enda anledningen till att jag har "koll" på mina är att jag och några kompisar en gång på fyllan skrev "knullistor" min landade på 30 personer först, vilket jag tyckte kändes mycket (det här var 6-7 år sedan, sen dess har jag bara återanvänt gamla knull=sambon) så antalet var det samma redan då.

    Dagen efter påpekade min rumskompis att jag glömt XX och NN. Fyllde i dem. Tyckte att det kändes riktigt pinsamt att ha missat någon så då satte jag mig ner och verkligen gick igenom hela livet i princip. Då visade det ju sig att jag utelämnat en hel hög med pinsamma ONS jag inte haft en tanke på. Insåg att jag ju en gång i tiden satt på bästa polaren. Kom ihåg den där utbytesstudenten mm...

    Idag tror jag listan är komplett...

    Det hela blir ju genast mer komplicerat av att jag legat med 4 st Robin och inte mindre än 6 st. Karl/Kalle. 
    Vem är denna mystiska någon som får skulden för allt?
Svar på tråden Hur många oskulder har du tagit?