Inlägg från: Carolinalovetobias |Visa alla inlägg
  • Carolinalovetobias

Regelbunda värkar som avtar??? :(

Här är en till som klipper gräset för fullt :) hade förvärkar *2 inatt

• Carolinalovetobias

Vrf kommer inte hela med? Gör ett nytt försök.

Här är en till som klipper gräset för fullt :) hade förvärkar *2 inatt

• Carolinalovetobias

Hmm får skriva ifrån datorn.

Känner igen mig med TS då jag hade "förvärkar" mellan 22-02 men de var ej regelbundana sen lugna de sig å ja somna.. Sen började de igen kl 03.30-06.00. Låg och klocka en timme för trodde de va riktiga värkar eftersom ja e försföderska + att de va regelbundna. Ringde FL ca 04.45 och sa att jag tror ja har värkar osv. de sa att jag skulle försöka vara hemma ett tag till.. Ta 2 alvedon och ta värmekudde i ryggen. Ca kl 06.00 då hade allt lugnat sig & jag kunde somna om igen.. Sen har det vart lugnt sen dess förutom SD och så under dagen.. blir så sur!

Har haft SD nästan konstant sen Tisdag morgon innan har ja haft lite SD. Onsdag började diarré. Torsdag morg ringde jag BM & fråga om SD & Diarren va normalt så här 2 veckor innan BF och hon typ sa: "-Grattis! De låter som de är förlossning på gång", blev jättechockad. Men nu kan ja inte tänka på ngt annat å de känns som kroppen spelar en spratt nu bara för att JÄVLAS :(

• Carolinalovetobias

Ja jag vet inte va vi ska ta oss till. Har oxå klippt gräset och vart ute å åkt på grusvägar med bilen sen har de inte blivit så mkt mer. Är så kass i magen oxå de är de värsta. :( diarre + gaser+ bubblar i hela magen. Jättejobbigt. Sitter oxå här å inte känner ngt större. Sammandragningar + lite ont i svanken. Vet inte om ja orkar mig på färdknäppen ikväll är jättetrött :/ men de hade ju inte skadat!! :P desperat.nu ungefär!

• Carolinalovetobias

Ja fyfan en är ju inte grann!! Haha! Men nu ska ja sova skäms gå å lägga mig nu men har sovit så dåligt senaste nätterna. Å ja orkade mig igenom en färdknäpp desperat som en är. Hehe. Vi får hoppas ngt händer under natten för oss :) godnatt :)

• Carolinalovetobias

Har sovit jättebra inatt! Gott behövde de. Kroppen har varit coollugn. :/ jaja, känns som ja bara har vart hemma de senaste å väntat på att de ska dra igång men de får de bli slut på nu. Ska göra allt va ja känner för för nu e de inte roligt när kroppen håller på så här :( känns som från början så räknade ja med att gå över för att man är förstföderska å allt de där men sen bm sa så i onsdags så känns minuterna som timmar när de inte händer något :( pusskalas är detta ditt första barn?

• Carolinalovetobias
    pusskalas skrev 2011-08-13 14:04:12 följande:
    nu blir de promenix 5 km..undrar om jag ens orkar det! va längesen jag gick den rundan,,, får väl ringa taxi i värsta fall hahhaha
    Hahaha =) Vilka bilder jag får fram i huvudet pusskalas =)

Själv så har jag inte vågat gå utanför dörren idag :( Diarren gör mig tokig bara rinner ur mig & kommer jättehastigt så ja får mer eller mindre SPRINGA in på toa :(

Men nu har jag druckit proviva och tycker magen faktiskt kanske har lugnat sig lite :) Får hoppas de e på så vis så ja också vågar ta en liten promenad senare..

Har iaf fått greja lite inne idag gott å få gjort ngt iaf! =)
  • Carolinalovetobias

Hehe :) enligt min granne som är gammal bm så säger skrocken att vattnet brukar gå när de är fullmåne.

Ja vem vet? Om fullmåne kan påverka havet så varför inte? ;)

Svar på tråden Regelbunda värkar som avtar??? :(