Inlägg från: Carolinalovetobias |Visa alla inlägg
  • Carolinalovetobias

Regelbunda värkar som avtar??? :(

pusskalas skrev 2011-08-13 18:15:37 följande:
    promenaden överlevde jag o har även sprungit på ikea på eftermiddan :DKänner mig nästan lite stolt över mig själv :P
    Men  nu är jag TRÖTT, GRINIG o vill bara att mannen kommer hem från jobbet o tar över sonen.... Eftersom jag är trött o tråkmamma nu så gör sonen ALLT för att få min uppmärksamhet..typ klättrar upp på köksbordet, kastar saker på golvet...kastar jord från blomlådor, skriker....Ja ni vet....
    han får man inte vila för om man säger så... vilket iofs är bra ;)

Nu håller vi tummarna för att de där me fullmåne stämmer:DWihoo
    Hehe.. Ja de kanske är på både gott & ont att han håller igång dig :) hehe.. =) Det återstår att se :D
    Ja nu får vi hoppas på att denna "skrock" stämmer :) Hoppet är ju de sista som överger en!
  • Carolinalovetobias

Ursch foglossning & grejer låter ingen höjdare :( Nää de e vell så, haha =) Inge roligt med en trött mamma ju :P

hehe.. Inga mer känningar annars eller? :)

• Carolinalovetobias
    pusskalas skrev 2011-08-13 19:51:19 följande:
    nää faktiskt inga känningar alls! satt precis o fundera på de.. jag har haft förvärkar typ varje dag då o då hur länge som helst men idag har jag inte känt nåt alls..efter natten med regelbundna värkar har jag knappt kännt nåt alls...:S
    Är inte det märkligt??
    Vissa säger att bebisen lugnar sig i magen dagarna innan FL. =P
    Så de kanske är något positivt får vi hoppas =)

Haha =) Vaddå letar tecken? =)
  • Carolinalovetobias
    pusskalas skrev 2011-08-13 21:06:28 följande:
    känner samma... värknatten kände jag verkligen att det var dax men nu känner jag som dig..de kan lika gärna ta veckor....buuuuuhuuuu
    precis samma här! Antadligen bara förvärkar men de brände & gjorde ont i ryggen under flera timmar + att de var regelbundna men sen dess inget :(

Å inatt har de vart lugnt som graven innan så har ja knappt sovit pga. "värknatten" + SD i flera nätter..
    Så de va skönt att sova gott inatt =)

Någon som ska skjutsa på med en liten färdknäpp ikväll då? ;) haha
  • Carolinalovetobias
    pusskalas skrev 2011-08-13 21:33:55 följande:
    vi ska på´t nu!!! haha..
    sitter i soffan o de finns INGET att se... är så jävla less...fråga nyss sambon om vi ska ha sex...han sa ja... gud va spännande... HAHAHAHAHAHAHA
    Haha, =) Ska också ge det ett försök sedan ;)
    *thihihihi* .. Vad gör man inte? ;)

Vill att de drar igång nu för annars åker gubben till Norge imorn kväll å jobbar fram tills Torsdag :( BLÄ :(
    Drar de igång under veckan sticker han ju såklart men vore gott att ha han hemma när de drar igång men men., de e ju inget en kan styra över tyvärr :(
  • Carolinalovetobias
    pusskalas skrev 2011-08-14 09:19:00 följande:
    vaknade oxå upp besviken! Känner ingenting... bara en fruktansvärd foglossning..uscha!
    men men...

hur är det med alla idag?
    Inget. Har sovit som en stock! vart uppe 1 gång å kissat de e nog ta mig fan rekord!! =P

Jaja de kommer när de kommer idag ska ja inte bara sitta hemma de e en sak som e säker!

Ha en bra dag alla! =D
  • Carolinalovetobias

Jaha nu får de inte bli någon bebis här inte förän Torsdag kväll då gubben har åkt till Norge nu :(

Ska bli spännande hur detta går!

• Carolinalovetobias
    pusskalas skrev 2011-08-14 19:16:35 följande:
    hur långt har han att åka då?
    Han är här på 2 h.. Men e så sur bara så nu kan bebis banne med hålla sej kvar om de inte passade att komma ut i helgen ;)
  • Carolinalovetobias
    pusskalas skrev 2011-08-14 20:02:46 följande:
    haha jag förstår det!!
    Men skönt att det inte är längre bort iaf,då hinner han ju förhoppningsvis hem om det skulle dra igång!
    Ja de e gött å veta att han e här någorlunda snabbt om de drar igång..
    Tror min slempropp har börjat lossna också.. Kom något slemmig flytning förut men de va inte jättemycket..

Hmmm..
Svar på tråden Regelbunda värkar som avtar??? :(