ÖnskarHoppas skrev 2011-08-23 13:58:10 följande:
Jaha ja då var jag hemma igen då. Kommer vara gravid till november minst. Faaaaan vad ledsen jag är just nu. Vill verkligen bara gråta. 38+6 idag. Ida kom 38+2. (Så där föll statistiken igen) BM undersökte och det har knappt hänt nånting på en vecka trots värkarna igår och alla sd. Är fortfarande öppen drygt 1 cm och tappen är ca 1 cm. Hon hade liiiite lättare att komma in till huvudet men inte mer än så. Hon tyckte också det borde hända mer och snabbare nu så hon blev fundersam och sa att nästa besök som blir på bf den 31/8 så gör hon så att hon ringer och konfererar med bedömningsmottagningen på Akademiska om jag inte fött än. Hon verkade inte direkt tro att jag skulle fött då heller utan lät mer som att i den här takten så... och så vidare. Jag kan knappt gå. Fick stanna var 100e meter för att det tryckte så mycket och det kändes som om jag skulle kissa på mig. När vi kom fram till mvc fick jag en jätteond sd men sen inget mer. Har ett sf-mått på ca 37 men bm säger att bebis känns mindre än så så det är väl bara jag som är tjock. Hahaha.
Välkomna till gnälltråden Molly50 och TigerTesa!

Tack! Jag ska träffa bm imorgon, har vart helt övertygad om att det inte skulle bli av eftersom jag skulle ha bebis vid det laget men icke!!! Så det är väl det roligaste jag har framför mig... Laddar för att jag ska gnälla av mig så mycket det går och hoppas på att hon vill kolla hur det ser ut där nere, om alla dessa förvärkar ger någonting eller om det är som för dig Ullrika.
Har inte fått gjort nåt vettigt alls idag... Skulle väl vara tvätten då!

Nu ska jag hämta sonen på dagis så får vi se hur jag ska kunna roa han resten av dagen.