• alven85

Regelbunda värkar som avtar??? :(

Det låter ju verkligen lovande för dig! =) Mina kan dock vara lite mer oregelbundna, men dom håller iaf i sig ganska länge. Mer än det har varit förut. Och annorlunda för idag och igår är att det värker så mycket i ryggen.... Hoppas hoppas!!

• alven85
    RedTopaz skrev 2011-08-29 00:23:07 följande:
    Fasen, det blir jäkligt snabbt värre, börjar kallsvettas...

Härligt!!! Smärta det gillar vi! Det vill vi ha Glad
  • alven85
    jollekatrin skrev 2011-08-29 00:25:13 följande:
    Hejsan hitta precis denna tråd. Hoppas det är okej att jag hoppar in och joinar. Har inga värkar nu som vissa andra verkar ha men igår. Hade jag två minuter emellan värkarna och en riktigt nervös sambo. Detta är vårat andra barn på två år men jag blev igångsatt förra gången så jag har egentligen ingen aning om hur det skall kännas när det sätter igång naturligt.. har bf den 31 augusti så jag hoppas våran lilla killa vill komma ut till oss snart.

Hej! Och välkommen!
  • alven85

BlueTopaz har du tagit nåt smärtstillande?

• alven85

Funderar på att ta två alvedon så vet man liksom, men är så rädd att jag ska bli besviken...

• alven85

Spännande att det händer lite iaf för flera av oss!!! Nu ska vi snart föda barn tjejer!! Hoppas hoppas!!! Skrattande
    Jag lutade mig tillbaka i soffan och somnade runt 2 i natt, vaknade nån gång och tänkte att oj vad det moler i magen men jag somnade om lika fort. Men strax innan 8 vaknade jag och då fick jag flera onda värkar. Då fick jag massa adrenalin och gick upp! Skrattande Har haft några förvärkar sen dess men inte så långa eller onda som inatt. När jag satt på toan innan och gjorde 1:an så kom det iaf massa av slemproppen, så något verkar ju dessa förvärkar att göra.
    Det som återigen gör mig väldigt hoppfull är att jag aldrig har vaknat av förvärkar eller haft förvärkar på morgonen. Innan har det alltid varit på kvällen/natten... Så det hjälps inte att jag sitter här och hoppas!!!!
    Hur går det för dig BlueTopaz?? Undrar omm det inte är dags för dig med Birgers??? Det är ju onekligen dags nu för dig!!! Glad   

• alven85
    Birgers skrev 2011-08-29 09:43:07 följande:
    Blodblandad slemmpropp här minsann. Nu blev jag nervös... Tänk om tänk om... :)

Härligt!!! Nu är det dags! Skrattande Vad glad jag blir!! Har mannen åkt till jobbet?
  • alven85

Jag trotsar min molande värk,  fjösvärkarna och att jag är sjukt trött efter nattens aktiviteter och åker till mvc. Sen blir det lunch med arbetskamraterna! Orkar igentligen inte men är segt att sitta hemma och vänta på att det ska hända nåt...
    Lycka till nu Birgers och er andra med =)  

• alven85

Vad spännande med alla värkar och slemmisar!!! Glad Imponerad av dig BlueTopaz att du orkar dig igenom Ikea dagen innan igångsättning! Hoppas att du får en lugn natt och en klådfri natt så du får sova liiite iaf...
    Birgers är nog inne på förossningen, tror ni inte? 
    Håller tummarna för dig Saranen!! Du får uppdatera om hur det går.

För mig har det vart mer Sd än vanligt idag, och nu när jag sätter mig så börjar förvärkarna lite smått... Får väl se vart det bär hän...   

• alven85

Grattis Birgers!!! Vad ska hon heta? Visst hade ni en tjej tidigare?
     Här är det som vanligt... Lite värkar hit och dit men det blir inte mer än så...

Svar på tråden Regelbunda värkar som avtar??? :(