ÖnskarHoppas skrev 2011-08-22 15:35:23 följande:
Kan dem dra upp huvudet?! Herregud... Man kan ju vara gravid till jul som sagt! Min bebis har inte varit fixerad helt än utan ruckbar och BM säger att alla barn inte fixerar sig. Speciellt inte andra gången då man är liksom uttöjd sen innan. Läkaren vi träffade förra veckan sa att man aldrig "läker" helt efter en förlossning. Inte ens om det så går 20 år. Så kan det gå.
Jag har badat, färgat ögonfransarna, fixat fötterna, skrubbat kroppen och så vidare. Kände mig så deppad och nersunkad så jag behövde piffa lite. Till vilken nytta vet jag inte men det känns bra!

Allid gläder det nån typ mig själv. Hahaha.
Jag har tryck och LITE onda sd men inget som är direkt värt att nämnas egentligen. Känns mer än andra dagar men det kan lika gärna vara bättre imorrn.
Verkligen duktigt av dig att piffa så. Det är kanske det man ska fokusera på istället för att fixa i hemmet. Det är ju faktiskt tråkigt att städa men ändå är det som det sitter en liten graviditetsstäderska inom oss alla, speciellt i slutet

.
Jag gick en runda på 45 minuter ute i skogen. Låtsades leta svamp för att det skulle kännas meningsfullt. Det enda som kom ut av det var foglossnning som gör ont nu. Gjorde ont varje gång jag växlade bilen på väg till dagis. Sedan åkte jag och dotter och köpte glass. Såååå gott!! Nu blir det inte mer gjort idag. Tacos ikväll och ett parti yatzi. Kan rekommenderas. Det är enda gången jag inte tänker på förlossning:)
emsika skrev 2011-08-22 14:18:10 följande:
NU kanske det äntligen är på g??!? Vågar knappt hoppas... La mig att vila middag när sonen sov och vaknade efter en halvtimme med sammandragningar som faktiskt gör ont

Klockade dem efter ett par stycken och de första kom med 9 min mellanrum men redan nu, efter mindre än en timme, är de nere på 5 min mellan... Hmmm, får se hur det här fortsätter. Kommer säkert att avstanna totalt igen, men i vilket fall har jag ringt hem mannen, han har en dryg halvtimme att köra. Vi måste åka och lämna sonen på vägen till bb så vi får inte vänta så länge denna gången. Sist åkte vi när jag inte klarade av att vara hemma längre, vilket inte var en bra idé. Bilresan tog 45 min och när vi kom in var jag i princip redo att börja krysta. Sen avtog värkarna visserligen så det tog 2 timmar innan han var ute, men ändå...
Mobilen är knäpp men ska försöka uppdatera vad som händer

Håll tummarna tjejer!
Åhh, håller tummarna!! :) Det kanske smittar av sig:)