Inlägg från: pusskalas |Visa alla inlägg
  • pusskalas

Regelbunda värkar som avtar??? :(

Carolinalovetobias skrev 2011-08-12 20:26:39 följande:
    Ja fyfan en är ju inte grann!! Haha! Men nu ska ja sova skäms gå å lägga mig nu men har sovit så dåligt senaste nätterna. Å ja orkade mig igenom en färdknäpp desperat som en är. Hehe. Vi får hoppas ngt händer under natten för oss :) godnatt :)
    hoppas du får sova inatt då..eller inte pga värkar som resulterar i bebis såklart :)
  • pusskalas
    ÖnskarHoppas skrev 2011-08-12 22:38:44 följande:
    Gud vad jag är trött på detta!! Har haft världens lugnaste dag trots alla ansträngningar!! Skit skit skit. Och jag sov ju helt ok natten till idag så jag kan leva med att sova skitdåligt i natt om det innebär värkar och bebis! Känner mig som en flodhäst! Försökte raka bikinilinjen förut i duschen. Undrar hur det ser ut egentligen... När jag skulle föda dottern sa BM till MIN MAN!! (Som om han tänkte diskutera saken med henne.) "Men asså jag FATTAR inte hur gravida kvinnor orkar hålla på och raka sig!" Skit i det du tänkte jag men hade för ont för att orka be henne dra åt helvete. 
    haha o jag är jättenervös att jag inte ska hinna raka mig innan det är förlossningsdax! Det är förjävla krångligt nu!! brukar raka utan att titta,bara känna sen spegla mig... haha! fjantigt egentligen!
    men att BM sa så till din man då!  Dom ska väl inte lägga sig i sånt liksom...
  • pusskalas

jaha tjejer... ny dag.
    Hur har natten varit?
    Jag har sovit som en stock! Känner fortfarande ingenting... kommer va gravid för alltid känns det som!!

• pusskalas
    2020 skrev 2011-08-13 08:18:20 följande:
    Samma sak i natt, värkar till två och sedan slutade de. Helt slut orkat inte mera förstår inte vad min kropp gör? Så här var det inte med de andra två :(.
    tråkigt=(
    Men du verkar närmare än mig iaf för jag hade ju bara en natt sen inge mer...
    hoppas de sätter igång för dig!
  • pusskalas
    WAAC skrev 2011-08-13 08:52:59 följande:
    Jag har inga värkar överhuvudtaget längre, bf+ 16 idag. Allt såg bra ut på överburenhetskontrollen igår. Skall dit igen på måndag. Det börjar på allvar kännas som det inte kommer någon bebis...
    herregud, 16 dagar! Jag har inte ens nåt min bf ännu...det måste va otroligt jobbigt för dig!!
    Jag kommer säkert oxå gå över massa bara för att jag trodde att jag skulle få föda lite tidigare.
    Är det första barnet?
  • pusskalas

tredje barnet såg jag nu:)
    Gick du över med dom andra oxå?

• pusskalas

jag har bestämt mig!
    Jag skiter i de här... ska inte föda längre!! Ska ut o leka med min stackars son som tycker att jag är världens tråkigaste mamma=(

*BITTER*

• pusskalas

nu blir de promenix 5 km..undrar om jag ens orkar det! va längesen jag gick den rundan,,, får väl ringa taxi i värsta fall hahhaha

• pusskalas

promenaden överlevde jag o har även sprungit på ikea på eftermiddan :DKänner mig nästan lite stolt över mig själv :P
    Men  nu är jag TRÖTT, GRINIG o vill bara att mannen kommer hem från jobbet o tar över sonen.... Eftersom jag är trött o tråkmamma nu så gör sonen ALLT för att få min uppmärksamhet..typ klättrar upp på köksbordet, kastar saker på golvet...kastar jord från blomlådor, skriker....Ja ni vet....
    han får man inte vila för om man säger så... vilket iofs är bra ;)

Nu håller vi tummarna för att de där me fullmåne stämmer:DWihoo

• pusskalas
    Carolinalovetobias skrev 2011-08-13 18:23:05 följande:
    Hehe.. Ja de kanske är på både gott & ont att han håller igång dig :) hehe.. =) Det återstår att se :D
    Ja nu får vi hoppas på att denna "skrock" stämmer :) Hoppet är ju de sista som överger en!
    ja precis.. Har väldigt ont... foglossning pga att jag rör mig för mkt..men va ska man göra.. har man en vild o tokig ettåring med jordens all energi, så har man inte så stort val.. haha
Svar på tråden Regelbunda värkar som avtar??? :(