-
-
Svar på tråden Testpilot
-
Viktigast är att dom är slitstarka och att dom håller vattentätt och även andas. Å ja snygga är en stor fördel oxå!Busbellan skrev 2011-08-25 09:14:05 följande:Skulle vara intressant att veta vad ni alla ställer för olika krav på skalkläder
Personligen vill jag ha något som är smidigt att röra sig i, helt vattentätt (avskyr galon så det äger vi inte) sen måste det vara slitstarkt också.
Om det är snyggt är det ju ett plus också
-
Ja, skulle vara jättekul att få testa. Nu håller man sig ju sig till sina favoriter som man vet lever upp till kraven (slittåliga, sitter bra, andas, vattentäta). Min son är också en liten vildbasare som skulle sätta dem på prov
-
Jag kan inte anmäla mig, har fyllt i alla fält, men får upp att det är obligatoriskt att svara.... ?
En bugg kanske??
-
Hmm, de flesta här verkar ha buspojkar i yngre åldrar så jag som har en flicka i största storleken kanske ligger bra till?
Nåja, hoppas kan man ju alltid då jag aldrig någonsin vinner något.
Eftersom vi bor i Skåne som inte är så kallt för det mesta tänker jag mig att hon kan ha kläderna en bit in på vintern. Ligger det kring 0-gradigt som det brukar större delen av vintern behövs det kanske inte så mycket vinterkläder. Sen är det viktigt att de är smidiga och följsamma också. Det är mycket gnäll ju äldre hon blir om hur klumpigt allting är. Hoppas verkligen på vinst här
-
Inte jag heller, trodde jag var den enda som inte har testat skalkläderän hahaLa Lola skrev 2011-08-25 09:11:22 följande:Jag har aldrig nånsin haft nån form av skalkläder till mina barn.
Jag testar gärna!
Hoppas hoppas att få komma med, min tjej sliter kläder som bara den, en riktigt busunge som älskar utelek. Dessutom så älskar jag Åhlens, så hur skulle det kunna bli bättre!
-
Väldigt synd att barnen måste vara lite äldre...har en dotter som använder 89/92 och hade gärna varit med och provat...men det blir förhoppningsvis fler testperioder längre fram.
-
Kan inte bli testpilot :( min 10-åring är för stor.
-
Är din 09:a tillräckligt stor? Jag tänker att min skulle drunkna i en den minsta storleken?Tänker jag fel?Lady Namárië skrev 2011-08-25 08:37:02 följande:Åh, vilken rolig idé!
Vår 09:a skall precis börja på en förskola med uteprofil, och vi söker med ljus och lykta efter bra kläder som tål utomhuslek i alla väder. Jag hoppaspå bra tips i den här gruppen.
-
Eftersom jag ska vara hemma på heltid med båda mina barn för första gången så vore det perfekt att ha ett litet projekt att hålla mig med samtidigt!
Sonen ska inte gå på dagis (han är fem år) så det får bli en massa utflykter till skogen, lekplatser och stan under hösten. Att då ha bra kläder känns som ett måste - ser fram emot att testa Åhlens!
-
vill vill vill!!!
Men funderar lite över storlekar. Har en dotter på 3,8 år som är runt 104-107 cm dvs 110-116 i kläder.
Har också en son på 5,7 år som vuxit ur 110, men 116 sitter bra just nu känns som att 110-116 kan bli i minsta laget, men att 122-128 blir alldeles för stort...
Vad skulle ni valt för strl till pojken?