• MammAmma

Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?

En kille jag dejtade för ett år sen hade exakt 19x14,5 cm. Den såg fan monstruös ut och jag nådde inte runt den med fingrarna och kunde inte ta emot hela pga längden, så jag kan inte ens tänka mig hur stora vissa av kukarna som nämnts i tråden är! Efter varje samlag kändes det som att jag skulle få mens, pga kramperna

• MammAmma
    boomstar skrev 2017-02-13 17:35:55 följande:

oj då... nu får jag komplex att vara för stor. Du vande dig inte? Var det obehagligt hela relationen?

Det blev bättre efter ett tag, sen var det bara vissa ställningar som orsakade kramper, om han tagit i för mycket xD
  • MammAmma
    misslyckadmanung skrev 2017-02-13 18:04:08 följande:

Du ser du ville innerst inne ha den där större kuken i dig. varför ljuger du hela tiden? mår du bättre av att hata småkukade män?

Jesus vad issues du har. Tycker synd om dig som är så gravt fixerad att det hindrar dig från att leva ett normalt liv.
  • MammAmma
    MrFlex skrev 2017-02-13 19:13:51 följande:

Det är exakt mina mått och jag har aldrig sett den som ett monster utan typ något över medel! Ingen av mina partners har heller utryckt något särskilt även om några sagt att den är stor.

Min nuvarande beklagade sig lite försiktigt i början av vår relation och sa att det gjorde ont för jag kom för djupt.

Känner mig asdum nu och funderar på om flera har känt obehag utan att säga något.

Från och med nu ska jag betrakta min kuk som "tillräckligt stor för att jag måste vara försiktig". Tack för tankeställaren.

Oj, ja enligt mig och varenda kvinna jag känner så kan en kuk av den kalibern endast betraktas som ovanligt stor.
  • MammAmma
    misslyckadmanung skrev 2017-02-14 20:48:55 följande:

Fast kan inte leva ett normalt liv när ni kvinnor pissar och ser ner på småkukade män som jag. Du sa ju till och med att alla dina väninnor föredrar stor kuk, bevisar ju bara ännu mer att jag haft rätt hela tiden. hur ska man då ha en chans att leva ett normalt liv? 

Citera mig gärna där jag påstått det. Annars, lär du gå en kurs i läsförståelse!
  • MammAmma
    misslyckadmanung skrev 2017-02-14 20:59:05 följande:

Jo men det var ju det jag precis gjorde

Det gjorde du inte, och du kan inte göra det heller, för ingenstans har jag skrivit något sådant. Din läsförståelse är mycket bristfällig.
Svar på tråden Tjejer! Hur stor var största penisen du sett/varit med?