Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

Är bara tvungen att säga hej när jag ser så många trevliga på samma ställe...

Hej NG, hur har du det?

Aynrand, allt bra?   

• Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-08-25 10:00:29 följande:
    Gomorron Solig

God förmiddag!
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-25 13:11:30 följande:

Hej

Jag har det braaaaa...med många aaaa. Jag vågar nog påstå att Aynrand också har det bra, men han ska få svara för sig själv haha!

Hur har du det?    

aaaa, härligt!

jag har det helt ok, fullt upp och en del nya saker att ta tag i när hösten kommer.   
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-25 13:12:10 följande:
    Men nu ska jag cykla till ICA på jakt efter den perfekta ansiktscremen.

Jag diggar Lóreals! Det är nog det närmaste perfektion du kan komma på ICA
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-25 13:14:56 följande:
    Jaså?
    Jag tolkar in en massa i att du har en hel del nya saker att ta tag i...men jag antar att du bara menar rent allmänt... Skönt att höra att du har det bra.

Hahaha, fri tolkning kan vara både hälsosamt och livsfarligt....

Självklart menar jag bara rent allmänt, vad annars?  
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-25 13:17:24 följande:

Ja jo precis, jag inser att val av butik begränsar mig. Men jag ska till Maci, där urvalet är lite större!
    Jag har fortfarande inte funnit den perfekta och min hud behöver olika cemer beroende på årstid. Sommaren behöver jag nästan inte någon alls, på vintern blir jag supertorr!
    Då använder jag Palmers Cocoa butter över hela kroppen och luktar som kakaosmör i några månader.  

Sant? Är själv en sucker för kokos och vanilj-dofter

I ansiktet föredrar jag däremot en ansiktskräm. Har du blandhy har Lóreals (nej jag är inte återförsäljare, inser att det låter som det ) en som heter Hydrafresh for Combined Skin. Super!   
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-25 13:18:58 följande:

Hmm hm hmmmm...{#emotions_dlg.djavulsk}

Oskyldig som alltid....
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-25 13:24:22 följande:
    Jag älskar vaniljdofter. Min vintersjal/halsduk doftar alltid så gott av Bodyshops lilla vaniljdoft. Älskar den, speciellt på vintern av någon anledning.

Och ja, absolut vad gäller ansiktet, Hydrafresh har jag haft många gånger, den är riktigt bra
    Helst skulle jag vilja köpa något som känns ännu lyxigare men beggars can't be choosers.  

Nu måste jag åka så jag hinner hem tills min dotter kommer hem.

Puss!!!   

Puss på dig!
  • Yoyna

Ah, just det... En dyrare variant (för fattiga studenter och småbarnsmammor som börjar bli lite gamla... Youth Code!                                                                                                                                                                       Nu ska jag köra min dotter in till stan, hon ska gå på Eric Saade med mormor!!!

Svar på tråden Trash-tråden