Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

HäxanSurtant skrev 2011-08-28 13:27:12 följande:
    Jag är alltid skeptisk mot tja precis allt

Jag lånade hem syrran grabb fre-lör de är jag glad för, för då kan de roa varandra och jag kan få gjort nått vettigt ibland.

Fick springa iväg här för dottern ville ha sin dator.... som jag köpte för flera veckor sen men som stått oanvänd i garderoben. Iaf hittade jag nått pusselspel där som hon nu sitter med och jag blev sådär sjukt förvånad över att hon kan Fast jag fattar inte, hon brukar ju sitta på facebook och kolla folks bilder så fort jag lämnar datorn en stund.

Dock blir hon vansinnigt förbannad så fort det blir fel, så frågan är hur länge hennes målatod räckker

Haha, jag brukar säga att jag är krass. Generellt skeptisk och lätt pessimistisk är nog min grundinställning till livet. Festligt värre?

De kan mer än vad man tror barnen! Bara en tidsfråga innan man är förbisprungen och sitter på nån parkbänk och gaggar om att det var bättre förr! (För det var det ju )
  • Yoyna
    Ernst Hugo skrev 2011-08-28 13:24:19 följande:
    Yoyna skrev 2011-08-28 13:20:38 följande:
    Hej Björnen! Skiner det några solar på dig idag? Solig 

Hallo goding! Dållet med solar här i sveriges sydstater. Mår du bra?

Jadå, solen kommer fram då och då mellan molnen. Hopp om livet
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 13:28:21 följande:
    Läckert, ett litet brutalt drag över munnen

Det var nog litet det....

Nu kan jag ju inte länka från jobbet och jag tror kanske inte den bilden jag tänker på lämpar sig här iaf men det finns en bild som jag älskar (NG, Rose . ni har sett den) en fullt påklädd man (med ett inte så litet brutalt utseende) som hmm.. ja... håller i en tjejs bröst?  Där har vi brutalt!
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 13:39:11 följande:

Haha japp...håller med om att det brutala draget var minimalt.

Vet vilken bild du menar. Tror det var jag som lade upp den? Dåligt minne.
    Oavsett - ja, där har vi brutalt...  

Det var inte jag iaf! Mm, brutalt är rätta ordet... Och sjukt upphetsande... (Måste skärpa mig, inte gå runt på jobbet och tänka syndiga tankar... Skäms)
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 13:55:35 följande:
    hahaha min mormor håller inte med dig. Hon brukar alltid säga till andra som säger sådär att om de vill ha tillbaka utedassen och sånt så varsågod, hon vill det inte

Alltså jag är en ganska glad och lätt människa, men jag brukar kalla mig själv för domedags profet just för att jag är så skeptisk och pessimistisk

Nä, okej jag kan hålla med din mormor om att utedassen kan vi skippa!

Glad och lätt och samtidigt skeptidkt och pessimistisk... Hmm... nara en dubbelnatur! .-D Skämt åsido, klart man måste vara lite glad och så ibland oxå. Att vara skeptisk är som sagt mer en grundinställning hos mig.
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 13:58:45 följande:
    Jodå tänka får man, de är handlingarna som avgör syndandet

Du har så rätt så... Här finns som tur är (?) ingen att utveckla tanke till handling med så jag slipper ta eventuella konsekvenser. Den här gången! 
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 13:58:01 följande:
    Fast med en sådan bild blir det ju helheten av bilden som skapar brutaliteten, just för att han är påklädd och håller i ett bröst och han håller det förmodligen på ett visst sätt också.

För min del är det själva formen på överläppen jag "övertolkar" och det är ju i sin tur bara min erfarenhet av en man med samma läpp form som gör att jag "ser" det
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 13:39:11 följande:
    Haha japp...håller med om att det brutala draget var minimalt.

Vet vilken bild du menar. Tror det var jag som lade upp den? Dåligt minne.
    Oavsett - ja, där har vi brutalt...  
    Hosta fram bilden nu jag är tusan så nyfiken

Jag ser vad du beskriver i överläppen (och även lite i ögonen) och vem vet, kanske lurar det en riktig hårding bakom fasaden... Sånt där vet man aldrig har jag förstått.
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 14:04:54 följande:
    Jag är ambivalent som få

Borderline! (eftersom det är så populärt med diagnoser nuförtiden...)

(Nu känner jag ju inte alls dig men du verkar ha skinn på näsan och ha humor så jag vågar mig på att skämta om allvarliga saker)
  • Yoyna
    och skrev 2011-08-28 14:04:36 följande:
    Hon har stora bröst väl, det räcker ju.

Nej, jag tyckte bara sättet att direkt associera till någon som du kunde tänka dig att ligga med var rolig. 

Frustrerad, Baloou?

Nej, inte han inte Bara lätt förvirrad!
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 14:14:07 följande:
    Bara att vara tacksam

Tacksamhet är klart underskattat av den stora massan... Oskyldig
Svar på tråden Trash-tråden