Inlägg från: I Rose I |Visa alla inlägg
  • I Rose I

Trash-tråden

Häckis om du läser här inne senare idag så ber jag om ursäkt. Jag blev nervös och då står det still i huvudet och jag får inte fram ord. Skäms

Puss. Kyss  

Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • I Rose I
    HäxanSurtant skrev 2012-06-08 15:08:40 följande:
    De är lugnt babe Se nu till att hitta något att ta på dig, visserligen är du garanterat snygg naken också, men de andra kanske inte uppskattar det
    Jag ska ta på mig ett par tajta jeans och en mormorsskjorta. Så det så. Surar vidare...... Tar kort och lägger upp sen. Jag är inte på humör alls. Bläääää. Mina lår är för tjocka och jag har gått upp i vikt. Shoot me!!!!

Vi hörs sen aziz. En stor puss och gå in i min sida och kolla i mappen ögongodis.   
  • I Rose I
    HäxanSurtant skrev 2012-06-08 15:12:19 följande:
    Nämnde jag förresten att jag skall på metaltown Drömmer
    Jag har ingen aning vad metaltown är för något men gissar att det är en band. Ha det så underbar. 
    Se till att njut för fullt av barnledigheten. Skål

• I Rose I
    HäxanSurtant skrev 2012-06-08 15:16:18 följande:
    Du 'är snygg vad du än har på dig, så är det PUNKT!!!!
    Och gå jiihaaa jag vet hur det är har ökat nått kollosant, jävla medicin jävel. Men nu äter jag den inte mer så de får väl ta lika lång tid att tappa skiten som jag fick den på!
    Tack. Jag fick på mig ett par jeans och en leopardmönstrad topp med en svartkofta på. Självklart mina 11cm högsklackar. Jag har ont överallt, har druckit massor och måste egentligen gå och lägga mig. Kom hem för nån timme sen men jag kan inte somna.

Puss.  
  • I Rose I
    HäxanSurtant skrev 2012-06-08 15:17:44 följande:
    2 dagar hårdrock i göteborg

www.metaltown.se

Aha, ha det så kul. Du, en fråga. Hur länge är du barnledig?

Själv längtar jag till http://www.tirgan.se/ en kusin från hemlandet kommer på besök. Det ska bli kul att ta med honom till festivalen.   
  • I Rose I
    Anton Chigurh skrev 2012-06-11 12:59:28 följande:
    Fan va känsliga en del är, jag har ett litet gulligt citat ( intresserade kan läsa det nedanom här ) i min press, och så skall kärringarna hålla på och skicka mig illvilliga PM bara för det. Jag tycker mig vara utsatt för diskriminering här...

I want to name my kids after people I hate, so I can beat them - and feel good about it.

Haha, jag har en granne vars hund heter Ahmadinejad. Skrattade ihjäl mig när jag hörde det första gången.

Angående citatet och överkänsliga människor så äh, av det jag har sett av dig så är du för känslig och gohjärtad för att vara en sån som slår barn.   
  • I Rose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-11 21:11:31 följande:
    Alltså jag läser den fina gamla OT-PK-PI-tråden och häpnar över hur j-vla roliga alla var!
    Jag var också rolig då. Jag är inte rolig längre?
    Jag skulle ta över världen...
    "Allt kommer bli så sweet ska du se. Solen kommer alltid skina, blommorna kommer aldrig vissna, alla har tofflor och springer i slow motion över ängar, i vattenbryn, på stranden och till snabbköpet. Alla kommunala transportmedel doftar svagt av kardemumma och ingen har fula fötter.
    Marijuana ersätter alkohol (förutom vin som måste finnas kvar) och alla blir liksom...lite skönare att ha att göra med.
    Jimmie gifter sig med Sahlin och tillsammans får de kärleksbarn som bildar partiet "WorldPeace"
    Jag är stenrik och fixar världssvälten.
    Men det bästa av allt är kanske, att mina naglar aldrig går av.
    Välkommen!"
    Whatever happened!? 
    Nalle?
  • I Rose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-11 21:15:58 följande:

Men åh visst var vi roliga!!!
    Har läst flera sidor av tråden...
    Du snuskade dig mest Hjärta  
    Jag saknar den tiden jättemycket ska du veta. Har suttit flera gånger på altanen där hemma och skrattat för mig hur vi larvade oss. Saknar till och med nazist-killen. Han var charmig.

Hur är det med dig NG? Allt okej?   
  • I Rose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-11 21:22:43 följande:
    Haha jo jag vet att du tycker det...

Allt bra tack
    Hur är det själv?   
    Det är faktiskt helt underbar även om jag vill slänga ut hälften av människorna som är just nu men jag ska inte gnälla. Har låst in mig i ett av sovrummen. Dom andra sitter och skriker för full hals och hejar på Ukraina.

Imorgon ska jag träffa en från FL. Ska bli intressant.
  • I Rose I
    Aynrand skrev 2012-06-11 21:27:03 följande:
    Hmm nu är det nostalgi trip här inne................
    Ja, det var goda tider. Förresten var är bakis? Någon som har sett henne?
Svar på tråden Trash-tråden