Inlägg från: I Rose I |Visa alla inlägg
  • I Rose I

Trash-tråden

Anton Chigurh skrev 2012-05-07 22:49:12 följande:
    Men snälla Rose, det spelar absolut noll betydelse, 75 B är perfekt, tro mig, du vet att jag alltid säger som det är.

Du duger som du är, och det är fan inget jag säger bara för att vara snäll......
    Jag vet. Ingen har klagat och min mamma fick fnatt. Bokstavligt talat och skrek öronen av mig bakom luren. hon bara "Du har för mycket fritid" hehe.

Tack älskling. Hjärta 
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • I Rose I
    Anton Chigurh skrev 2012-05-07 22:51:04 följande:
    Hon fann mig oemotståndlig. Inget jag kan hjälpa....

Tror jag säkert. Jag var först men du nobbade mig.
  • I Rose I

Var är häckis? Henne har jag lovat träffa först av alla och Jaded blev så skrämd att hon avslutade sitt konto eller nytt nick.

• I Rose I

Mannen i mina drömmar senaste tiden. Ååååååh så fruktansvärt sexig han är. Dööööööööör.
  • I Rose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-05-07 22:54:56 följande:

Haha vad blev fel?

Min smak är inte udda. Men jag har aldrig gillat klassiskt vackra män direkt. Putmun och hundvalpsblick med en perfekt kropp, inte min grej.
    Jag skulle nog påstå att Aynrand har ett karakteristiskt utseende med mycket vackra drag och en väldigt fin näsa!

Jag gillar karakteristiska utseenden, något i blicken, något i sättet han rör sig, för sig. Bara en bild på en man säger såååå lite och jag har svårt att uppskatta det.

Sedan om mannen är vit, brun eller svart, spelar ingen roll alls. Det är det där lilla extra jag attraheras av. Men främst, manlighet!     
    När det gäller sex så vill jag ha något fint att titta på. Klarar inte av klumpiga män (läs tjocka). Har otrolig svårt för ölmage och icke vältränade mankropp hur manlig personen är övrigt.

Jag har ju sett Aynrand. av det jag har sett av dig så trodde jag aldrig ni skulle finna varandra men men det är kanske som du säger att det är annat som spelar roll men för mig så måste jag ha en vältränad kropp att vila huvudet på och en famn som jag får plats i. Älskar att krypa in och bli kramad.

Men självklart ska mannen vara manlig först och främst men typ BJs smak är helt perfekt att få mig att bli avtänd när jag är vrålkåt.      
  • I Rose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-05-07 23:04:16 följande:
    Haha jag vågar inte ens fråga vad du menar med det! Så svara inte.
    Med perfekt kropp, menar jag som männen på dina bilder.

En vältränad kropp behöver inte se ut så, man kan ju vara i god form och fysik, utan att ha muskler som putar lite här och där. Föredrar nog mer smala, senigt muskulösa män, än riktigt grova.   

Haha.

Men jag gillar perfekta kroppar. Ingenting slår en syn på en man med perfekt kropp nyduschad som ligger på en. Damn! Jag är så kåt så jag dör. Det roliga är att det första jag tänkte på var att jag skulle logga in här när jag låg på soffan och håll på att gå ibitar.

tur att vi har olika smak när det gäller män. Fan. du skulle vara en perfekt vännina för mig. Alla mina vänner har samma smak som jag. Det är JOBBIGT.      
  • I Rose I
    Anton Chigurh skrev 2012-05-07 23:04:00 följande:
    Nåt sånt kanske ???

Yep, Toes Are Still There GIF - Yep, Toes Are Still There
    Hehe, nejdå. dom ska vara fasta och sitta där dom ska. Man får inte lägga in bröstbilder här på FL men sök på Ckupa på google så får du se vad jag vill ha.
  • I Rose I

NG? Vad tycker du om shahrukh khan? Jag är helt såld trots att han har bruna ögon. Grrrrrrrr så sexig han är. Fan, kan någon spännan fast mig just nu och.......

• I Rose I
    Anton Chigurh skrev 2012-05-07 23:15:04 följande:
    Mmm, jag växlar mellan B och C, alltså bilder då, och Rose, jag ser fan knappt nån skillnad.....

Lägg slantarna på en Audi R8 istället. 

Jag ska på en sista konsultation om 3månader så jag får se.

Män och bilar. *Skakar på huvudet*  Köpte en Lancer för inte länge sen som jag är tokkär i. Pappa hade en sån när jag var liten och den jag har köpt ser exakt ut som den pappa hade.  
Svar på tråden Trash-tråden