Nice Girl Wrong Place skrev 2012-05-07 22:54:56 följande:
Haha vad blev fel?
Min smak är inte udda. Men jag har aldrig gillat klassiskt vackra män direkt. Putmun och hundvalpsblick med en perfekt kropp, inte min grej.
Jag skulle nog påstå att Aynrand har ett karakteristiskt utseende med mycket vackra drag och en väldigt fin näsa!
Jag gillar karakteristiska utseenden, något i blicken, något i sättet han rör sig, för sig. Bara en bild på en man säger såååå lite och jag har svårt att uppskatta det.
Sedan om mannen är vit, brun eller svart, spelar ingen roll alls. Det är det där lilla extra jag attraheras av. Men främst, manlighet!
När det gäller sex så vill jag ha något fint att titta på. Klarar inte av klumpiga män (läs tjocka). Har otrolig svårt för ölmage och icke vältränade mankropp hur manlig personen är övrigt.
Jag har ju sett Aynrand. av det jag har sett av dig så trodde jag aldrig ni skulle finna varandra men men det är kanske som du säger att det är annat som spelar roll men för mig så måste jag ha en vältränad kropp att vila huvudet på och en famn som jag får plats i. Älskar att krypa in och bli kramad.
Men självklart ska mannen vara manlig först och främst men typ BJs smak är helt perfekt att få mig att bli avtänd när jag är vrålkåt.