• och

Trash-tråden

Agridulce skrev 2011-12-12 12:05:03 följande:
    Davs!
    Vad Yoyna svär nuförtiden. Fascinerad.

Jag var inte i samma tillstånd som Aynrand i morse men nu börjar det ordna upp sig.
    Hon har nog hamnat i dåligt sällskap av någon anledning.

Skärp dig nu för f-n, Yoyna!  
    The hard way is the right way.
  • och
    Yoyna skrev 2011-12-12 12:23:29 följande:
    Haha, jag var så dygdig igår att jag har ett satans jävla uppdämt behov av att svära lite okej?

Nu sitter jag dessutom och viker tvätt vilket borde göra mig på bra humör men just nu är jag mest stressad... Kan ingen göra mig på lite bra humör!!??

Och.. Ska du skjuta med oss är det ordentliga kläder som gäller! Du får ha vad du vill under men över är det Gore tex å rejäla kängor som är klädkod.

Jag har väl inte hamnat i dåligt sällskap?? Eller?

Puss Agri!
    Jobbig du är, men okej.

Kanske ingenting under och rött läppstift? Eller bara ett linne?  
  • och

Vad säger du Anton, vill du se på?

Yoyna kan dra på sig sin sjuksköterskeuniform efteråt och lägga om din fot om det behövs.  

• och

Alltså, nu har jag funderat lite:

BJ, du borde lära dig att laga din egen mat. Både för att slippa din mammas äggiga våfflor och för att du faktiskt kan använda det som raggningstrick. Alla tjejer du är intresserad av förefaller ju gilla att äta mat. Mycket mat. Om de får höra att du är en mästerkock borde de kasta sig över dig?

Har jag rätt eller har jag rätt? Solig   

• och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-12 17:45:00 följande:
    ...Eller Bernt!!!
    Jag veet att han heter Torsten. Egentligen. Men det låter inte lika coolt, ju.
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-12 17:47:09 följande:

Flink?

Du träffade nog mitt i prick här. 
  • och
    Anton Chigurh skrev 2011-12-12 17:51:13 följande:
    Näädå, Anneli, jag heter inte Torsten heller. Elr Bernt för den delen. Hade du hoppats på det ???
    Nej. Jag hoppas på något helt annat. Tre bokstäver, börjar på k.

Fast Torsten Flinck är rätt sexig på något sätt. Så om du är han går det bra ändå. Solig 
  • och
    Anton Chigurh skrev 2011-12-12 17:53:02 följande:
    Håhåhå, där fick du allt till det. Fast lite grymt var det. Men klockrent. Glad
  • och
    lille Birger skrev 2011-12-12 17:53:29 följande:
    Inte de mammiga tjejerna, de vill laga maten åt mig.
    Det tror du bara. Efter några månader kommer de sitta i soffan och skicka iväg dig ut i köket för att ordna med käk.
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-12 18:20:48 följande:

Tack, jag ska komma ihåg att du sagt det...{#emotions_dlg.flower}
    Agridulce skrev 2011-12-12 18:17:10 följande:
    Yoyna sluta ljug.
    NG jag bjuckar och tar med Yoyna.
    Mrs han ska heta Bengt och så är det bara.

Björnen don't be stooopid. Om Pilen står i brygga når dem garanterat upp till NGs byhåla.
    Tack, jag ska komma ihåg det också! Vem bjuder/ska Yoyna bjuda då? Kan vi kanske använda henne som betalning?
    Det sista läste jag inte.

Och Och, f-n vad snål du är som inte erbjudit!!!   

Jag är faktiskt helt upptagen av att fundera på om jag ska ha på mig camo-kläder eller om det är mer lämpligt med någon slags svart oj vad jag är djup -klädsel istället. Det här stridsvagnssnacket är sannolikt bara en dimridå. Jag riskerar att göra bort mig fullständigt i kväll, och du tänker på ett fånigt bio-besök. Med någon som man inte ens kommer få hångla med och dessutom måste diskutera filmens innehåll med efteråt?

Vem är det som är ego här??
Svar på tråden Trash-tråden