• och

Trash-tråden

PrimitivMan skrev 2011-12-08 09:38:09 följande:
    Märkligt. När jag skämtar tror folk jag är allvarlig. Och när jag är allvarlig tror man att jag skämtar. Det är min lott här i livet att vandra för evigt missförstådd *suck* .
    Jag blir också alltid missförstådd, så du är inte ensam. Solig
    The hard way is the right way.
  • och
    Aynrand skrev 2011-12-08 08:54:55 följande:
    hallå kvinnor...hur har ni det idag?

ni förbereder en revolution ser det ut som....

Jag går upp först varje dag .....under tid det tar för mina döttrar och fru att göra sig i ordning och sätta sig vid frukostbordet har jag:
    - fixat frukost allt färdigt dukat inkl. smörgåsar...det är bara att sitta och äta.
    - gjort mig i ordning och klätt mig
    - vädrat nedre våningen
    - och bäddat så snart frun gärna vill röra på sig ur sängen.

Grejen är den att under ett antal år var jag den som låg kvar och gick upp för att äta...och jag var alltid trött. Nu när jag går upp tidigt och fixar i stort sett allting är jag mkt piggare och jag gör det mkt bättre än frun av den anledning att jag inte håller räkning på det jag gör...en vanlig attityd är jag har fixat mat och därmed skall någon annan duka av eller diska eller whatever...oftast dukar jag av med om jag har tid till det...

ps: undrar ni inte om jag är kåt idag?
    Gör du smörgåsarna av ditt eget, hembakta bröd? Om inte så skulle jag gärna låna dig i några dagar.
  • och
    Yoyna skrev 2011-12-08 10:08:48 följande:
    Aynrad, ja nu när jag läste ditt inlägg blev jag kåt!

Godmorgon och! Jag förstår väl alltid dig?!?

PM: jag lovar att alltid ta dig på allvar från och med nu och tackar dig för att du stödjer vår kamp så engagerat!
    Du förstår mig alltid.
  • och
    lille Birger skrev 2011-12-08 14:33:05 följande:
    Jag önskar mig nya kladdkritor, tv spel, penna och suddigum så jag kan skriva hemliga lappar.
    Vill du inte ha små paljetter och glitterspray så du kan dekorera lapparna med

Jag önskar mig varma strumpor som vanligt. 
  • och
    lille Birger skrev 2011-12-08 23:20:03 följande:
    Ok. Och skrev iaf förut att hon gillade starka, biffiga armar som sticker ut ur kortärmad skjorta.
    Jupp, posta gärna såna bilder, tack.
  • och
    Smecker skrev 2011-12-09 09:36:18 följande:
    Eftersom jag är en ärad medlem av fröken ochs anti-favoritlista blir det svårt att inboxa, därav vald kommunikationsform (brevduvan frös ihjäl).

Jag är högst osäker på ifall inlägg #105 i den här tråden är riktigt okej, om inte kanske det bör tas upp med berörd avsändare.

God Jul! 

Tack, det var snällt, jag hade missat det inlägget.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2011-12-09 09:53:33 följande:
    God morgon, underbara Anneli, hoppas du fått din sömhetssömn och att allt är till belåtenhet. Solig

Vill bara tala om att jag har rimmat i dagens (9/12 ) julkalendertävling och räknar med ditt oreserverade stöd i tävlingen. Lämnade faktiskt också förslag på recept i Lussebakstävlingen  dagen innan ( (8/12 ). Du får gärna puffa för Anton där också.

Annars hoppas jag på en underbar dag för en riktigt underbar kvinna. Dig, Anneli. Således.
    God morgon! Solig

Det spöregnar, jag är trött och allt går liksom fel idag. Men nu känns det lite bättre.

Hoppas du får en fin dag med.   
  • och
    lille Birger skrev 2011-12-09 15:34:59 följande:
    Nu såg jag en tjej här på FL som har en map som heter "Bara för singelgrabbar". I den var det massa bilder på henne.
    Hade hon stor rumpa?
  • och
    lille Birger skrev 2011-12-09 16:33:19 följande:
    Häromdagen var det 2 kvinnor som sade att de behövde hjälp av mina starka armar. ^^
    Du får lägga in en bild på armarna.
Svar på tråden Trash-tråden