Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Smecker skrev 2011-12-02 08:46:56 följande:
    Meh.. enligt TS var man tvungen att ha ett stickspår Tungan ute
    Äh, NG är snäll men försök att inte reta upp flickorna itråden. Vi vet ju att du kan vara snäll.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-12-02 08:51:48 följande:
    Hej Rose!!!
    Tänkte på dig nyss! Jag har resfeber för din skull!!!
    Hej sötis Kyss
    Tack, än så länge är det okej men jag lär väl få det så småningom. Har så mycket annat att tänka på att jag inte tillåter mig själv att tänka på torsdag.
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-12-02 10:21:46 följande:
    Hej Rose,
    se till att hälsa på oss här när du flyttat!
    KRAM!!
    Hej Kyss

Absolut. Jag lovar men ni kommer klara er gott utan mig här på FL och religionforumet får äntligen andas i lugn och ro.
  • I Blackrose I

• I Blackrose I

BooYah?

Jag är seriös nyfiken så ta det inte fel men är du helsvensk?

• I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-12-02 11:42:57 följande:
    Du kommer alldeles säkert att ha så fullt upp hela tiden att du inte hinner känna.. Sen i bilen på väg till Arlanda kommer du att överumplas av känslor Då får du hålla din man i handen å tänka på att vi ändå finns i närheten
    Tack du fina. Jag menar varenda ord men jag kommer aldrig glömma er. Varenda av en som gjort intryck på mig finns nämnda i mina dagböcker. Har skrivit flera sidor om vikta kläder, städning och lite annat där du har blivit nämnd flera gånger.
  • I Blackrose I
    Smecker skrev 2011-12-02 11:43:31 följande:
    Nej
    Balkan?

*Säg stopp när jag passerar gränsen*
  • I Blackrose I

Och jag skriver som en kråka som vanligt. Varenda av er......ska det stå.

• I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-12-02 11:47:00 följande:
    skit i religionforumet...Det du får göra de ggr du är frustrerad är ringa anonyma samtal till din svärmor och driva med henne...
    ex:
    1- låt en kåt taliban ringa henne kl 3 på natten och viska de snuskigaste sakerna
    2- låt nå´n ringa och låtsas vara dj och att de organiserar värsta partaj hos hennes
    3- låt nå´n ringa henne och påstå att de ringer från dildofabrikens support avdelning och att de skall skicka personal för att testa nya prdukter
    annars kan du bara ringa förvränga din röst och be henne dra åt skogen..typ kl 3 sedan 4 och 5 på natten
    Hehehehe, ja det hade vatt något men dra på sig dålig karma får stå för henne. Jag tänker inte riskera min själs välbefinnande för henne. Det är hon inte värd för femöre. Hon kommer få tillbaka för allt det onda hon har gjort en dag. Det är jag helt övertygad om.
  • I Blackrose I
    Smecker skrev 2011-12-02 11:47:57 följande:
    Halt eller jag skjuter skarpt
    SkrattandeKyss
Svar på tråden Trash-tråden