Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Jag surar och hänger läpp.

Var det ingen som tyckte om mina favoritskor?

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-12-02 11:54:23 följande:
    Ååh baby! {#emotions_dlg.flower} (U know me! ) Du är btw en av få som fått mig att gråta över internet!
    Puss.

Jag håller på att skriva ihop inlägget jag tänkt skriva men jag är så rädd att glömma nämna någon.....
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-12-02 12:00:09 följande:
    herregud menar du att vi har icke helsvenskar i tråden?
    Hahahahahaha. Ja, vad är det jag säger.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-02 12:01:45 följande:
    Jo, de var jättefina Rose
    Aynrand skrev 2011-12-02 12:02:20 följande:
    ja det gjorde jag...jag hade önskat mig dem utan nylonstrumpor och med målade tår.....
    Du har 5 minuter på dig!
    Tack, skorna är redan ivägskickad. Bilden fanns på min dator. Dom skorna går inte att ha utan nylonstrumpor. Efter en stund så skaver den överallt så man måste ha strumpor på sig annars håller jag med dig.
  • I Blackrose I
    Smecker skrev 2011-12-02 12:03:44 följande:
    För mycket, typ Tungan ute
    Sätt munkavle på mig.
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-12-02 12:11:20 följande:
    Ja vad är det du säger...skall tvätta din mun med tvål snart!
    haha
    Absolut, lovar att göra Vozou...
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-12-02 12:12:45 följande:
    så de är straffskor med andra ord....
    Skulle passa perfekt som det.
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-12-02 12:20:43 följande:
    Jag är kåt och hungrig....
    jag tar mig till gymmet nu!

Kram till er alla trashareHjärta
    Samma här. Jag ska hoppa in i duschen snart (tredje gången idag ). Ska fylla badkaret med varmvatten och rosevatten, sätta på musik och ta med mig en corona.

">

• I Blackrose I
    Smecker skrev 2011-12-02 12:29:14 följande:
    Dags att åka och hämta ungarna för en helg med sin farsa.. hasta luego, mi nenas.
    Ha en underbar helg med kidsen. {#emotions_dlg.flower} 
  • I Blackrose I
    Smecker skrev 2011-12-02 12:30:49 följande:
    Byter ut den mot 
    ">

Allt har sin tid på dygnet 24timmar.
Svar på tråden Trash-tråden