Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

Äh, min man somnade juh!

• Yoyna

God morgon!

A: Nja, jag kan inte säga att jag fick vad jag förtjänade... Eller var det just det jag fick kanske? Råder viss oenighet i den frågan...

• Yoyna
    Aynrand skrev 2011-11-20 11:27:00 följande:
    Det kräver en noggrann vetenskaplig analys gjord av NG, Och och oOOo............vad tycker du?

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-20 11:29:38 följande:

Studien är klar.
    Yoyna fick INTE vad hon förtjänade. 

Tack för er djupgående analys. Ni kom fram till samma resultat som jag själv gjorde. Så hur ska vi sammafatta det hela och vilka förslag till vidare forskning skall läggas fram...?
  • Yoyna
    Aynrand skrev 2011-11-20 11:46:58 följande:
    motsatsen måste undersökas dvs att du får vad du verkligen förtjänar och lite till...då får damerna genomra en analys av antagonistiska tillstånd

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-20 11:51:18 följande:

Din man får konvertera till slynoismen och leva efter budorden i Slynibeln.
    Ni är bra!

Det händer att jag får vad jag förtjänar. Men just igår hade jag kanske varit för snäll, vad vet jag? Oskyldig
  • Yoyna
    Aynrand skrev 2011-11-20 12:55:24 följande:
    by the way.....this is the day of the lord..........

Ja, och vi ska helga vilodagen...
  • Yoyna
    Ernst Hugo skrev 2011-11-20 16:09:56 följande:
    Well well..........

Jag kan iaf konstatera lika mycket som jag älskar mitt Malmö, staden som vänder ena kinden mot havet och den andra mot slätten, så vill jag ta en stilla Gammeldansk på Hornstulls strand eller tända ett ljus i Maria Magdalena. Eller gärna stå på Mariaberget och betrakta Slussen uppifrån så länge den finns kvar.

Har till och med att det finns den fulsnygghet som Malmö briljerar i finns på Söder, som när man i höstmörkret passerar till fots under Liljeholmsbron och upptäcker att där finns ett slitet men ack snyggt garage.  
    Björnen, ibland är du så djup att jag får ont i magen av att titta ner i avgrunden...
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-20 15:39:00 följande:

Jag kan inte locka håret. Kan någon komma och hjälpa mig? Det blir jättekonstigt vid topparna.

Jag vill oxå ha lockar!!! Nån som kan hjälpa mig med?
  • Yoyna
    Agridulce skrev 2011-11-20 16:57:49 följande:
    *viftar med en spindel i ett snöre*
    Men det där funkar väl bara på julafton???
Svar på tråden Trash-tråden