Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

MrsAssault skrev 2011-11-14 14:41:30 följande:
    Om jag var karl skulle jag knulla horor hela tiden. Sjukt mkt enklare än att leta rätt på nån brud som bara vill knulla och inte börjar fitta sig efter ett tag.
    Du är sååå grym!!! Det finns ju massor med tjejer som skulle knulla dig utan att du behövde betala för det och utan att fitta ur sen?!
  • Yoyna
    lille Birger skrev 2011-11-14 14:39:45 följande:
    Jag skulle känna mig mindre värd om hon försökte betala mig för att stoppa in händerna mellan hennes ben. Rynkar på näsan

Nalle det är okej att känna så! Vad tror du att det är som gör att du får sådana känslor...? Hur tänker du kring det hela?
  • Yoyna

Att för egen del köpa sex ingår inte i min världsbild, det är inte ok och kommer aldrig att bli det eftersom jag tvivlar på at det är ett bra och sunt sätt att försörja sig.

För min del kan sex vara grymt på många olika sätt men naturligtvis är det bäst med personer som man har ett intresse av och/eller delar ett eller flera intressen med och som har ett likvärdigt intresse tillbaka...   Oskyldig 

• Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-11-14 14:55:22 följande:
    Nä om man är för snygg och bra så kommer tjejerna bli kära och om man är ful så får man ju inget
    Hehe... Lagom är bäst? Snygg och bra får dra fort som faan och de fula killarna kan väl ligga med de fula tjejerna så att ingen blir ledsen?
  • Yoyna
    Aynrand skrev 2011-11-14 15:09:56 följande:
    Det bästa är att låta frustrerade fruar erbjuda sina tjänster gratis till frustrerade män och vice versa typ.....
    Så istället för "frustration föder frustration" löses problemet på ett för alla gynnande sätt...?  
  • Yoyna

NG: gillade ditt sharing is caring!

Går lika bra med caring is sharing...

• Yoyna

Ensam hemma ikväll, inatt och även imorgon. Vad ska en stackars ensam kvinna hitta på...?

• Yoyna

BJ, lovar att kolla det när jag dragit igång datorn. Somna nu barn!

Svar på tråden Trash-tråden