Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-06-05 13:07:47 följande:
    Min är ju rund och god och trevlig. Men den fyller sitt syfte så väldigt bra att det är inte värt att få ångest över den.
    Jag ser det mer som att jag bidrar med mer träffyta när det vankas smisk. 
    Din röv, min kära, är....hur skall jag säga det, den är....nu får du inte bli upprörd, jag säger bara min ärliga mening, det blir nog bäst så, eller hur ???

Vi skall vara ärliga mot varann, min underbara Agri, även om det kanske rör upp känslorna en aning. Således :

Din röv, efter vad jag har sett av bilder på den, är :  Nåt in in helvete fin, den är tamejfan nåt av det grannaste jag skådat. Den är,  Agri, vad jag kallar en perfekt röv.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-06-05 17:42:58 följande:
    Det är ingen stridsvagn. Men du skall veta, Agri, att jag uppskattar den. Väldigt mycket...
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-06-05 17:48:32 följande:
    Oj vad jag älskar dig nu.......
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-06-05 17:48:32 följande:
    Fast egentligen är det en Pansrbandvagn, ingen stridsvagn, men den är fin, jättefin, dock, ta nåt med en fet kanon på nästa gång. Min kära...
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-06-05 17:59:37 följande:
    Fast egentligen är det en Pansrbandvagn, ingen stridsvagn, men den är fin, jättefin, dock, ta nåt med en fet kanon på nästa gång. Min kära...
    Pansarbandvagn, å inget annat !!!
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-05 18:03:00 följande:
    Idag har jag gått till kyrkan Solig
    In i en kyrka alltså. Tog en bild, skickade till Och, som undrade om jag gått fel Förvånad.

Jag testade till och med att be en bön. På knä.   
    Hade du kjol, och inga trosor på dig ???
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-05 18:07:08 följande:
    Aynrand? Är det du?
    Va fan nu då, jag bara undrar.......!
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-05 18:08:58 följande:
    Men svär inte, det är väl inte helt fel att tas för Aynrand?
    Nädå, inte alls, men håll med om att det var en inkorrekt fråga.

Å så blir det Plutonen i kväll förstår jag ??? 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-05 18:16:52 följande:
    Jag kollar Plutonen ikväll om du kan köpa godis till mig?
    Hmm......

Kan bli dyrt. 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-05 18:20:23 följande:
    Gud vad du är SNÅL!

Nädå, men jag måste ha nåt kvar till pensionen....
Svar på tråden Trash-tråden