Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-06-16 23:42:37 följande:
    Yo pervos! Vad gör ni?
    Maria ägnar hela jävla kvällen åt att förolämpa mig.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-06-16 23:42:37 följande:
    Yo pervos! Vad gör ni?
    Å så skall jag luncha med LadyCat......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-06-16 23:50:27 följande:
    Är det inte lite sent på kvällen för lunch?
    Inte under dom premisser som ingår i LadyCats erbjudande till mig....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-16 23:51:39 följande:
    Underbara Anton det är dags för dig att komma ner på jorden, du får way too much fjäskeri från desperata fruntimmer här på FL.

Dessutom är jag sjukligt irriterad i en tråd. Om jag var en mer lättsam kvinna skulle jag fjäska för dig, lova dig halsknull och analsex för att sedan be dig komma och backa upp mig i tråden, oavsett om du inte håller med mig eller inte. 
    Det är inget jag märkt av, däremot finns det kvinnor som uppskattar min intelligens och mitt vackra sätt att uttrycka mig i text och tal, och det visar dom så gärna så, som Snow, Jaded, och vackra Agri, samt såklart min Annelie icke att förglömma. Å så LadyCat. Underbara LadyCat.Tex.

Dom har en hel del att lära dig, Maria. En hel del.

Och har jag inte talat om för dig att du inte skall ta åt dig av dönickarnas olater här på FL, och andra forum för den delen. Du måste lära dig lyssna på mig, Maria, du vet jag menar väl, och att jag har rätt. Låt dom inte komma under ditt ömtåliga skinn, Maria, den enda som far illa isf är du. Om det vill jag inte att du skall. Absolut inte.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-17 00:09:48 följande:
    Ja vi har alla olika sätt att underhålla oss på Anton

Jag är mest irriterad för att de har fel  
    Jo, det må vara hänt, men för i helfvete, Maria, sluta ta åt dig. Resonera, gnäll och gorma, gör vad du vill, men låt för fan inte dina kombatanter komma dig in på skinnet. 

Nu spelar det ingen roll vad jag säger åt dig här, du kommer bli irriterad oavsett, men i förlängningen bör du ta till dig vad jag säger. Du kommer säkert ihåg hur jävlig jag var mot dig i början här på FL och du var lika jävlig tillbaka, och helt ärligt, Maria, så brydde jag mig inte ett förbannat dugg om dina påhopp, elakheter mm mot mig, inte ett jädra dugg. Och vem for mest "illa"  du eller jag ???

Jag menar väl här, och jag menar mycket väl, tycker det är så onödigt att du skall bli upprörd, ledsen och irriterad. När det inte finns anledning. Egentligen. Missförstå mig rätt nu.  
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-06-17 10:51:19 följande:
    Jag har en regnig tråkig söndag

Vill helst bara ligga i sängen men det tycker barnen är en dålig idé...
    Du kan alltid byta olja på traktorn.....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-17 11:07:56 följande:
    Anton, du missförstod mig lite. Jag blir varken direkt upprörd eller ledsen (speciellt inte ledsen). Mest irriterad men det är ju irritation som rinner av mig när jag loggar ut .

Haha kom jag med påhopp eller elakheter? Det minns jag inte.
    Och på frågan om vem som for mest illa är nog svaret ingen. Jag har aldrig farit illa över något på FL.
    Du var så irriterande att jag helt enkelt undvek dig

Så trevligt att se, att man kan lära gamla hundar sitta.
    Pussssssssssss!!!
    Okay, det gjorde jag nog, men när du skriver :

"Dessutom är jag sjukligt irriterad i en tråd. Om jag var en mer lättsam kvinna skulle jag fjäska för dig, lova dig halsknull och analsex för att sedan be dig komma och backa upp mig i tråden, oavsett om du inte håller med mig eller inte."

..så tar jag det för att du är åtminstone en aning upprörd, men jag försöka undvika det misstaget framledes.

Lära gamla hundar sitta ??? 
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-06-17 11:15:22 följande:
    Anton: Det skulle jag kunna göra.. Om inte traktorn var uppe på fäboden. Sen gillar jag inte att få olja under naglarna heller!
    Olja...vapenfett, same shit, different name......!
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-17 12:11:16 följande:
    Ja, jag var irriterad Anton.
    Dessutom är jag allmänt odräglig för jag behöver smisk.
    Visserligen var jag å tränade (ryggen) igår, och det inbegriper, som du säkert vet, ganska mycket bicepsmuskulatur också, men nog fan för att jag skulle orka ge dig en omgång, MARIA, trots min träningsvärk. Jag känner på mig att du förtjänar det.

Dra igång GPS:en, så jag hittar dig.... 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-19 23:43:05 följande:
    Ok.

Oense med Och.

1. Visst är siffran i en BH-storlek själva omfånget, omkretsen, whatever och bokstaven är kupan?

2. Och VISST är en E-kupa alltid en E-kupa, oavsett siffra?

Har jag fel kan ni ignorera min fråga och låtsas som det regnar.
    3. Och svara bara om ni vet Skrikandes      
    1. Siffran är omkretsen...helt korrekt, min KÄRA. Så tex 75 innebär att patten är 7-5 centimeter i omkrets, eller det dubbla om du räknar radien istället för omkrets, och du har så rätt angående kupan också. , tex en A-kupa innebär att det är en A-kupa, medans tex en C-kupa betyder att det är just en C-kupa. Ganska enkelt, egentligen.

2. Se avslutningen på svar 1 !!! 

3.  
    Jag vet.
Svar på tråden Trash-tråden