Inlägg från: Kakaa |Visa alla inlägg
  • Kakaa

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-22 19:24:10 följande:
    Nej, jag tror typ inte på någonting förutom karma
    Karma är fint. :)
  • Kakaa
    PrimitivMan skrev 2012-11-22 19:28:18 följande:

Jag är extremt skeptisk men lite konstigt var det när min far dog. Han hade legat utan att ha varit vid medvetande i flera veckor. Var där när han dog. Precis i dödsögonblicket så liksom tittar han upp, på oss, liksom för att säga "nu lämnar jag". Dessutom när vi körde i bilen (det här var på sommaren) kort därefter så kom där helt plötsligt en rejäl hagelskur med megastora hagel och väldigt lokalt. Kändes också lite spooky faktiskt.

Sen har man ju varit med om ett antal ggr att man haft föraningar om saker. Att någon skall ringa. Eller som vid ett tillfälle då jag kände på mig att den personens fru hade avlidit (hon hade varit sjuk men inget som ngn trodde var livshotande). Bara tänkte tanken instinktivt när han ringde hem till mig (vilket han aldrig gjort annars nästan).  
    Okej, tack för att du delade med dig :)
  • Kakaa

Jag är 1,57 och väger runt 67-69 kg.. :DD 

• Kakaa

Nu är kaffet klart! Jag skall dricka kaffe så jag blir stoor

• Kakaa
    Anton Chigurh skrev 2012-11-24 09:22:08 följande:
    Morrn...

Oh Vilken ljuvlig bild, den fick mig att vilja bada i det där. :D 

Hur är det Anton? Mår du bra? drömt fina drömmar om (här googlar Kakaa för att hitta fina namn på vapen för att göra Anton glad* Ak4?! Solig

Jag kmr aldrig kunna vapen, jag kan skjuta med pilbåge? 
  • Kakaa

Oh idag skall jag köpa sugarpaste och färga för att sedan kunna göra tre stora gerberas som pyntar min födelsedagstårta. :) 

har funderat på passionsfrukt och hallon som smak i tårtan med vaniljgrädde och vitchoklad glasyr på tårtan.

annars funderar jag på att göra en kaffe,nougat med chokladcrispgrädde och sedan vitchoklad glasyr som jag färgar orange.. får täcka kanterna sedan med brunt sidenband..  en höstfärgad tårta. :)

Jag har massa ideér! *glad* 

• Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-24 09:41:44 följande:
    Jag sitter in en taxi.
    Taxisnubben Zeka berättat sin livshistoria. Och sina kunders.
    Han var tolk tidigare.
    Detta skulle kunna vara ett TV-program.
    Taxi chafförer (Dem jag träffat på) har varit trevliga och har gärna velat deklarera sin livshistoria för mig. :) alltid lika trevligt på fyllan. (Åker bara taxi på fyllan) :D
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-24 10:05:57 följande:
    Haha ja det brukar de vara, men den här var på en helt annan nivå än jag stött på tidigare.
    Han var så söt. Narkotika är dåligt. Man kan få hjärnskador berättade han.
    Han var inte bara söt han var orolig för folks välmåenden.. sikket kap! ;) hähä. 
  • Kakaa

Minns när jag drack sånt där alkoholhaltigt för första gången i sthlm.. då träffade jag på en taxichaffis som deklarerade sin kärlek för sin fru hela bilvägen.. alltså två timmar. 

Jätte gulligt..

Svar på tråden Trash-tråden